خبرهای داغ:
امام جمعه آیسک:

دشمن به دنبال تغییر افکار و عقاید جوانان است

امام جمعه آیسک با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال تغییر افکار و عقاید جوانان است، گفت: جوانان مراقب سبک زندگی خود باشند تا دچار مصرف گرایی نشوند و به دنبال رفاه طلبی نروند.
کد خبر: ۸۶۳۴۶۸۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین عرب در محفل ادبی در جمع مردم شهر آیسک و شاعران انقلابی این شهر اظهارداشت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فضایی را فراهم می آورد تا بیشتر درباره ماهیت انقلاب و چیستی آن صحبت شود.

امام جمعه شهر آیسک با تاکید بر اینکه وظیفه ما حفظ انقلاب است گفت: لوازم پاسداری از انقلاب اسلامی در کلام رهبری مشخص است و آن شناخت عمیق مبانی نظری انقلاب اسلامی، شناخت تاریخ انقلاب اسلامی و تربیت خود به عنوان صالح است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی مرگ تدریجی نظام سلطه رقم خورد چرا که با ظهور انقلاب اسلامی شاخصه های ابر قدرتی از آنان گرفته شد.

امام جمعه آیسک گفت: مستکبران می خواستند فیصله دهنده مسایل جهانی باشند، حوادث را به نفع خود مدیریت کنند و رقیبان را مهار کنند اما در این اهداف ناکام مانده اند و شروع به توطئه کردند، جنگ راه انداختند و اقدام به ترور شخصیت ها انقلابی کردند.

عرب با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال تغییر افکار و عقاید است، افزود: جوانان مراقب سبک زندگی خود باشند تا دچار مصرف گرایی نشوند و به دنبال رفاه طلبی نروند.

خطیب جمعه آیسک با اشاره به انتخابات پیش رو حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح را خواستار شد.

گفتنی است، در این محفل ادبی شاعران آیسکی آخرین سروده های خود با موضوع انقلاب و نظام اسلامی و دستاوردهای این نظام همچنین موضوعات اجتماعی و طنز را قرائت کردند.

لازم به ذکر است، این مراسم توسط شبکه استانی سیمای خاوران تصویر برداری و ضبط شد و قرار است از این شبکه نمایش داده شود.

دشمن به دنبال تغییر افکار و عقاید جوانان استدشمن به دنبال تغییر افکار و عقاید جوانان است

ارسال نظرات
پر بیننده ها