خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

تنها راه رسیدن به خود کفایی عمل به رهنمودهای رهبری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: تنها راه رسیدن به این خود کفایی عمل به رهنمودهای رهبری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است .
کد خبر: ۸۶۳۴۶۹۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان البرز در تالار شهر الونداظهارداشت : برخی با بزک کردن چهره آمریکا به دنبال این هستند که به مردم القا کنند که آمریکا مواضع خود در قبال مردم و جمهوری اسلامی را تغییر داده است تا از این  طریق  بتوانند شعارهای انقلابی ما از جمله مرگ برآمریکا را تغییر دهند .

وی تاکید کرد: ما هیچ گاه نمی توانیم تغییر دشمنی های آمریکا را باور کنیم چرا که آمریکا شیطان بزرگ و سردمدار استکبار جهانی است و همواره برعلیه سرزمین های اسلامی از جمله مردم مظلوم فلسطین توطئه کرده و هرگاه ظلمی بر علیه مظلومان در دنیا صورت گرفته آمریکا در آن نقش داشته است و جنگ ها بسیاری در کشورهای اسلامی به راه انداخته و موجب کشتار بسیاری از مسلمانان شده است .

وی افزود:ما چگونه می توانیم به چنین جنایتکاری اعتماد کرده و قبول کنیم که تغییر کرده است و توطئه های بی رحمانه آن بر علیه نظام و مردم را فراموش کنیم و هرگز تحت تاثیر تبلیغات تظاهر سازی آمریکا که برخی داخل کشور نیزبا آن هم صدا می شوند قرار نخواهیم گرفت .

معبودی تصریح کرد: کشورهای استکباری به رهبری آمریکا با وضع تحریم های ظالمانه خود از ابتدای انقلاب مردم و نظام را تحت سخت ترین  فشارها قرار داده تا از انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) دست بکشند و سر تسلیم در برابر آنها فرود بیاورند ،  اما خود آنان هم می دانند که این آرزو را به گور خواهند برد و مردم انقلابی ایران اسلامی نه تنها خود در برابر زورگویی های دنیای استکبار مقاومت کرده بلکه از هر کسی که بخواهد در برابر آمریکا و استکبار ایستادگی کند حمایت خواهند کرد .

وی گفت: ما با با ایجاد استقلال سیاسی ، اقتصادی ، نظامی ، دفاعی و صنعتی می توانیم دربرابر هر تحریمی ایستادگی کنیم و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشانیم ، چرا که می توانیم با تکیه بر توانایی های داخلی و خود کفایی در زمینه های اقتصادی نه تنها در تولید کالاهای مورد نیاز خود به خودکفایی برسیم بلکه آن را به کشورهای دیگر نیز صادرات کنیم و تنها راه رسیدن به این خود کفایی عمل به رهنمودهای رهبری و اجرای سیاست های  اقتصاد مقاومتی است .

وی متذکر شد: اگر امروز ما شاهد اقتدار و عزت جمهوری اسلامی در منطقه و پیشرفت های گوناگون در زمنه های علمی ، صنعتی و نظامی هستیم تنها به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم و حرکت در مسیر ولایت فقیه است و هرکسی مسئولی که بخواهد از مسیر ولایت فقیه و دفاع از آرمان های شهدا خارج گردد به خون شهدا خیانت کرده است .

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: ما با حضور پرشور خود در روز 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند به دشمنان ثابت خواهیم کرد که پایبند به نظام اسلامی وارزشهای های انقلاب و امام راحل بوده و هیچ گاه از آرمان های انقلاب دست برنخواهیم برداشت و توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد .

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار