در آغاز دومین دهه چله آخر زمستان برف مازندران را سفید کرد
از صبحگاه دوشنبه نوزدهم بهمن ماه بارش رحمت الهی همچون سایر نقاط کشور مازندران را فراگرفت و در مناطق مرتفع برف موجبات خوشحالی مرزوقین خدا را فراهم کرد.
کد خبر: ۸۶۳۴۷۱۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
خبرگزاری بسیج مازندران، در روزهای میانی دومین چله زمستان بارش رحمت الهی باعث خوشحالی کشاورزان شد.
این بارشها که از صبح روز دوشنبه 19بهمن ماه در سراسر استان آغاز شد  در مناطق مرتفع و سرد سیر کوهستانی به شکل برف، ذخیره ای برای کشاورزی فصل پیش رو نازل شد.
 برفی که از صبح این روز شروع شد پس از 24 ساعت باریدن  مسیر های مواصلاتی استان  را در محورهای چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر  مسدود یا با مشکل تردد مواجه کرد.
 نزول رحمت الهی گرچه موجی از شادی را برای طبیعت دوستان و بویژه روستائیان و کشاورزان  فراهم ساخت اما به دلیل توجه متولیان راهداری به محورهای مواصلاتی استان، مسیر های ارتباطی روستاهای استان در مناطق دودانگه، سوادکوه و  ...  در استان مازندران  مورد غفلت قرار گرفته و این مسیر ها با مشکل انسداد روبرو شدند.
ارتفاع برف در برخی مسیر های مناطق کوهستانی  که بیش از 50 سانتی متر  است  به جهت ادامه بارش همچنان  بر میزان آن افزایش می یابد و از این جهت راههای مواصلاتی روستاها مسدود است. برهمین اساس مدارس ابتدائی و دو دوره متوسطه آموزش پرورش در روستاهای فریم و بنافت  هم به دلیل بارش برف سنگین تعطیل اعلام شد و احنمال می رود فردا چهارشنبه نیز تعطیل باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها