مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر در گفتگو با بسیج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر گفت: یکی از گزینه های مهم انتخابات کاندیداها ولایتمداری است و کسانی شایستگی انتخاب را دارند که باید گیرندگی بالایی نسبت به ولایت فقیه داشته باشند و به دنبال تحمیل نظر به ولی امر مسلمین نباشند و خط قرمز رهبری را خط قرمز خود بدانند.
کد خبر: ۸۶۳۴۷۴۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

حجت الاسلام محمدرضا بخشش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر؛ با تبریک دهه مبارک فجر با بیان اینکه در قبل از انقلاب عزت، افتخار و استقلال توسط عده ای خودفروخته از بین رفته بود اظهار کرد: حضرت امام (ره) عزت، افتخار و هویت را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر با بیان اینکه جهاد شهدا فقط  برای اجرایی نمودن  امرخداوند متعال و برای یاری دین خدا بوده است افزود: شهدا برای زرق و برق دنیا و پست مقام جهاد نکردند، بلکه از همه چیز خود گذشتند تا در راه خداوند متعال جهاد کرده باشند.

حجت الاسلام بخشش به شعارهای مردم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شعار مردم در صحنه انقلاب جنبه دینی و ریشه در آموزهای قرآنی بوده و امام انقلاب اسلامی را بر پایه دین و اسلام بنا کرده است.

وی در ادامه به مساله نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا اشاره کرد و یادآور شد: نفوذ جمهوری اسلامی ایران امروز تا مرزهای آمریکا هم پیش رفته است و این اقتدار برگرفته از دین اسلام است و شهدا با دست خالی و با دین مداری و با برگرفتن از آموزه های دینی در مقابل دشمنان ایستادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر با بیان اینکه امروز دشمن دین اسلام و ریشه های آموزه های دینی را هدف گرفته است یادآور شد: مقام معظم رهبری هم به نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف هشدار دادند که همه ما باید سخنان رهبری را آویزه گوش قراردهیم.

حجت الاسلام بخشش با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همان طورکه مقام معظم رهبری هشدار دادند؛ دشمن برای ضربه زدن به مجلس خبرگان و شورای اسلامی برنامه دارد که باید هوشیار باشیم.

وی یکی از راه های مهم انتخاب کاندیدا را ملاک قراردادن ولایتمداری کاندیداها و اطاعت محض از ولایت فقیه دانست و اضافه کرد: یکی از گزینه های مهم انتخابات کاندیداها ولایتمداری است و کسانی شایستگی انتخاب را دارند که باید گیرندگی بالایی نسبت به ولایت فقیه داشته باشند و به دنبال تحمیل نظر به ولی امرمسلمین نباشند و خط قرمز رهبری را خط قرمز خود بدانند.

حجت الاسلام بخشش ولایت فقیه را از ارکان نظام اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی در سایه ولایت تحقق می یابد و همه مسولان باید ادامه دهنده مسیر رهبری باشند.

ارسال نظرات