عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفتگو با « بسیج»:
جلال فر بیان کرد: آقای روحانی وقتی دید فضای انتقاد و منتقدین را نمی‎تواند تحمل کند، اقدام به تقدس گرایی برجام کرد و اظهار داشت که برجام را خدا آورد تا کسی نتواند نقدی به آن وارد کند.
کد خبر: ۸۶۳۴۷۵۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
محمد جواد جلال‌فر عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات رئیس جمهور مبنی بر قیاس برجام با کربلای 4 و 5  اظهار داشت: برجام با کربلای 4 و 5 که نتیجه شجاعت و اراده ملت بود، تفاوتی ماهوی دارد.

جلال‌فر با بیان اینکه برجام نتیجه کاهلی در جنگ اقتصادی بوده است، بیان کرد: در برجام ما به طرف مقابل خیلی امتیاز دادیم و همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند بسیار هزینه دادیم، اما در کربلای 4 و 5 ما خواست خود را به دشمن تحمیل کردیم تا به هدف خود برسیم.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه گفت: دولت به دنبال تقدس گرایی برجام است تا رویه نامحرم دانستن مردم از برجام را ادامه دهد، چراکه تا کنون کسی از جزئیات و اتفاقات پشت پرده برجام اطلاع ندارد.

جلال‌فر در ادامه چرایی تقدس گرایی برجام توسط رئیس جمهور تصریح کرد: آقای روحانی وقتی دید فضای انتقاد و منتقدین را نمی‎تواند تحمل کند، اقدام به تقدس گرایی برجام کرد و اظهار داشت که برجام را خدا آورد تا کسی نتواند نقدی به آن وارد کند.

وی در توضیح بیشتر افزود: رئیس جمهور وقتی همچین ادبیاتی را بکار می‎برد و در جامعه آن را گسترش می‎دهد، علی رغم اینکه ژست نقدپذیری به خود می‎گیرد؛ اما عملا می‎خواهد زمینه نقد را از بین ببرد که گفتار و عملکرد  او در تناقض با نقد پذیری است.
ارسال نظرات