دانش‌آموزان شهرستان کیار به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۳۴۷۷۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهار محال و بختیاری، همزمان با دهه مبارک فجر و در راستای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی اعزام دانش آموزان دختر شهرستان کیار به اردوی راهیان نور برگزار شد.

سرگرد حسن بهرامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار در حاشیه مراسم بدرقه این دانش‌آموزان که با حضور فرمانده وجمعی از مسئولین ناحیه مقاومت بسیج ، مدیر آموزش و پرورش و همچنین جمعی از مدیران و معلمان آموزش و پرورش شهرستان کیار برگزار شد اظهار کرد: در این برنامه دانش آموزان دختر شهرستان کیار در قالب 4 دستگاه اتوبوس ، ضمن حضور در مناطق عملیاتی جنوب ، با ایثارگری و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس است.

لازم بذکر است دانش آموزان اعزامی به این اردو از برخی از مناطق عملیاتی نظیر: شلمچه، طلائیه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروندکنار و سایر مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.


ارسال نظرات