عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفتگو با « بسیج»:

برجام چه دستاوردی داشته که روحانی به آن تقدس می‎دهد؟

شایان نادری با بیان اینکه اظهارات رئیس جمهور نوعی فرار رو به جلو است گفت: مگر برجام چه دستاوردی برای کشور داشته که بخواهد تقدس و بزرگی ویژه ای به آن دهد و آن را با یک اتفاق مقدس تاریخی کشور مقایسه کند؟
کد خبر: ۸۶۳۴۷۷۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
شایان نادری عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور درمراسم تقدیر از مذاکره کنندگان هسته‎ای با بیان اینکه اظهارات آقای روحانی خیلی عجیب است اظهار داشت: قیاس برجام با عملیات کربلای 4 و5 قیاس مع الفارق است.

نادری با بیان اینکه اظهارات رئیس جمهور نوعی فرار رو به جلو است عنوان کرد: مگر برجام چه دستاوردی برای کشور داشته که بخواهد تقدس و بزرگی ویژه ای به آن دهد و آن را با یک اتفاق مقدس تاریخی کشور مقایسه کند؟

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در خاتمه خاطرنشان کرد: آقای روحانی به جای فرافکنی‎ها و بیان اینکه برجام را خدا آورده و همه مسائل را منتهی به انتخابات کند؛ در عمل و با ارائه راهکار، پاسخ مناسب به مردم دهد و در فکر حل مشکلات اقتصادی جامعه باشد؛ چرا که مردم از وعده‎ها و اینگونه اظهارات خسته شده اند و اکنون مردم منتظر دستاورد و نتیجه برجام هستند.
ارسال نظرات