عضو کمیسون عمران مجلس در گفتگو با «بسیج»:

روحانی در صحن علنی بابت تاخیر در ارائه بودجه عذرخواهی کرد حالا با صدای بلند می‌گوید تاخیر نداشتیم!

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: آقای روحانی با صدای بلند می‌خواهد خود را از تخلف تاخیر در ارائه بودجه تبرئه کند.
کد خبر: ۸۶۳۴۷۸۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

عباس فلاحی باباجان عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم اهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه آقای روحانی از دیرکرد بودجه خود را تبرئه می کند و با صدای بلند می گوید بودجه را دیر تحویل مجلس نداده است اظهار داشت:  در شرایط بحرانی و مشکلات است که مردان سیاست چهره نمایی می کنند، مدیریت بحران در جامعه مهم است که رییس جمهور در شرایط خاص کنونی کشور خود را ملزم به رعایت نمی داند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها ظرفیت شوخی سیاستمداران دولت را ندارند افزود: شوخی‌های نامتناسب با شرایط معیشتی مردم و شرایط حساس کشور مردم را دلگیر می سازد و این انتظار را دارند تا با منطق واقعی به مشکلات پرداخته شود.

فلاحی خاطر نشان کرد: عذر خواهی آقای روحانی در صحن علنی مجلس جهت دیرکرد بودجه ای را به یاد داریم و حالا با صدای بلند نیز از عدم تاخیر سخن می‌گویند در حالی که لایحه 42 روز تاخیر داشته است.حال مردم عذر دیر کرد را پذیرا باشند یا صدای بلند آقای روحانی که بودجه دیر تقدیم نشده است؟!

 نماینده اندیمشک در تذکر به عدم روحیه اخلاق مداری دولت در بیان واقعیات گفت: سخنان رهبری معظم را مرور کنید که از ایجاد تنش افکار و روزمرگی  برحذر داشتند ؛ چرا آقای روحانی به مسائل تنش زای جامعه دامن می زند و خاکستر فتنه را با این حرف ها آتش می زند ؟! من با تنش زایی در جامعه کنونی مخالف هستم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار