حجت الاسلام باباشاهی در اختتامیه اولین جشنواره شعر آیینی غرب کشور

انقلاب اسلامی عصاره هنر دینی و اسلامی بود/هنر هنرمندان موجب ماندگاری انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی عصاره هنر دینی و اسلامی در قرن بیستم بود.
کد خبر: ۸۶۳۴۷۸۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره شعر آیینی غرب کشور که با محورتقریب، با حضور شاعرانی از استان های کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام در سنندج برگزار شد؛ ضمن تبریک 38 مین فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی عصاره هنر دینی و اسلامی در قرن بیستم بود.

وی گفت: اگر قرار باشد انقلاب اسلامی را به انقلاب صدر اسلام تشبیه کنیم، باید گفت هنر انقلاب جهانی پیامبر بزرگوار اسلام(ص) تقدیم تمدن اسلام به جهان بشریت و نجات بشریت از ظلالت و گمراهی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) موجب رهایی ملت مسلملان ایران از زیر یوغ استکبار بود و امروزه به یاری خداوند متعال 38 مین بهار انقلاب را جشن میگیریم .

وی به راهپیمایی یوم الله روز 22 بهمن اشاره کرد و گفت: همه مردم استان و کشور در آن روز و همچنین در روز هفتم اسفندماه نیز که به فرموده مقام معظم رهبری عید بزرگی است حضوری فعال، گسترده و دشمن شکن خواهیم داشت.

وی در ادامه نقش هنرمندان و فعالان فرهنگی را برای دعوت هرچه بیشتر مردم به شرکت در انتخابات مثبت ارزیابی کرد و گفت: هنر هنرمندان انقلاب اسلامی موجب ماندگاری انقلاب اسلامی در جهان خواهد شد.

ارسال نظرات