دعوت تشکل‌های دانش‌آموزی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تشکل‌های دانش‌آموزق از مردم همیشه در صحنه به ویژه دانش‌آموزان کشور دعوت کردند بار دیگر حضور گسترده و حماسی خویش را در مراسم با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۸۶۳۴۸۰۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،  همزمان با فرا رسیدن سالروز یوم الله 22 بهمن ماه، شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی متشکل از سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، بیانیه­ مشترکی صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‌ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‌انداز کرد.

بهمن، تجسم اراده یک ملت در حفظ و اعتلای انقلابی الهی است که امروز، کابوس مستکبران و الهام بخش مجاهدت و آزادی خواهی ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان است.

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بر پایه ایمان به خدا و در پرتو هدایت‌های قرآنی و تمسک به آموزه‌های انسان‌ساز و جامعه‌ساز کلام‌الله مجید و تأسی به سنت و سیره پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به دست آمده و در سایه آن به رشد، بالندگی و تداوم و تحکیم رسیده است.

این بیانیه می‌افزاید: 22 بهمن ماه روز برتری قدرت اراده الهی بر مکر دشمنان و یادآور نقش‌آفرینی عقیده در میدان مبارزات رهایی بخش و شاهد توانایی دین در حرکت آفرینی، شور گستری، امیدبخشی تحت زعامت بزرگمرد تاریخ جهان اسلام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

با گذشت 37 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران، آنچه وابستگان به نظام سلطه و ایادی استکبار جهانی شاهد آن بوده‌اند، اقتدار و سربلندی این انقلاب است که در سایه رهنمودهای حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و هدایت‌های هوشمندانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای و آگاهی و بصیرت ملت قهرمان ایران و همت والای مسئولان دلسوز نظام محقق شده است.

در این برهه تاریخی که ملت غیور ایران اسلامی به مدد الهی و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و مدیریت مدبرانه دولت تدبیر و امید توانست دیوار تحریم‌های ناجوانمردانه غرب را به صبر و شکیبایی فرو ریزد و قهرمانانه به حق مسلم خویش نایل آید، تشکل‌های دانش‌آموزی با تبریک ایام الله 22 بهمن به محضر آن رهبر عظیم الشأن و ملت غیور ایران اسلامی از مردم همیشه در صحنه به ویژه دانش‌آموزان عزیز کشورمان دعوت می‌نماید بار دیگر حضور گسترده و حماسی خویش را در مراسم با شکوه راهپیمایی 22 بهمن به نمایش بگذارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار