خبرهای داغ:
در همایش گفتمان انقلاب اسلامی گمیشان :

انقلاب اسلامی برنامه 100 ساله آمریکا در منطقه را جمع کرد

همایش گفتمان انقلاب اسلامی با حضور بسیجیان و آحاد مردم در سالن صالحین شهرستان گمیشان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۰۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛در این همایش سخنران مراسم آقای دکتر آبهشت کارشناس مسائل فرهنگی و انقلاب اسلامی کشور ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب های مختلفی در جهان قبل از انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاد اما هیچ کدام مانند انقلاب اسلامی کشورمان نبوده است زیرا با انقلاب اسلامی کشورمان دو تغیر اساسی در جهان بوجود آمد نخست برنامه 100 ساله آمریکا را در منطقه جمع کرد و از سال 1945 امریکایی ها برای منطقه خاورمیانه برنامه صد ساله ای چیدند یکی برای امنیت اسرائیل و دیگری کنترل انرژی جهان و دوم هندسه قدرت جهان را به هم ریخت.

وی در ادامه اذعان کرد:امام خمینی (ره) با خواسته حداکثری تغییر نظام به پیروزی رسید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد :میشل فوکو در تحقیقات فردی برای مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها سه نام را اعلام کرد نخست پیروزی با دستان خالی دوم انقلاب به نام خداوند و سوم دمیدن روح در جهان بی روح.

دکتر آبهشت در ادامه گفت: امام خمینی (ره) مبارزه در رژیم را به مبارزه با رژیم تبدیل کرد و ظرفیت انقلاب از خود حضرت امام (ره) هم بالا تر است اگر بدانیم که راه این انقلاب برحق است و ما اکنون در مرحله سوم انقلاب هستیم .

وی در ادامه افزود: آمریکا دچار مشکلات فراوانی شده است و بین تصمیم و اقدام آنها فاصله افتاده است و هزینه بالایی برای آنان در پی داشته است و این را می دانند که ما می توانیم تهدید را به فرصت تبدیل کنیم .

دکتر آبهشت در ادامه گفت: انقلاب اسلامی در طول این دوران 3 رشد داشته است اول رشد زمانی: ناکامی طاغوت ،پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل نظام شاهنشاهی 2500 ساله دوم رشد مکانی یعنی بیرون کردن اسرائیل از بیروت ، در جنگ 32 روزه اسرائیل نتوانست یک روستا را در مرز لبنان بگیرد ، جان کری ازعان می کند که بشار اسد باید در انتخابات سوریه شرکت کند و سوم رشد تمدنی .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : امام در 75 سالگی رهبر انقلاب شد اما دل جوانی داشت وآمریکایی ها خیلی سعی کردند امام را از گردونه خارج کنند اما به نتیجه نرسیدند. .

وی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در برابر امریکا گفت: ما توانستیم آرکیو 170 آمریکایی را روی زمین بنشانیم آمریکایی ها می گویند ایران وقتی قوی شد که ما عراق را به جا ن آنها انداختیم زیرا ما در جنگ موشک بالستیک ساختیم و امروز موشکی ساختیم که از تهران فرانسه را می زند و این قدرت بازدارندگی ایجاد می کند .

وی در ادامه افزود :چون آمریکا در برابرایران راه حل نظامی ندارد اوباما مجلس امریکا را قانع کرد و حتی اسرائیل را قانع کردند که با مذاکرات و برجام می توان ذائقه مردم را عوض کنند و تحریم ها را به صورت قطره چکانی بر می دارند و شرایط را کنترل کنند و از طریق نفوذ در مجلس و دولت کشورمان فضا را به سمتی ببرند که گفتمان انقلاب و امام را قبول نداشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد اولین سنگر کلیدی فتح خرمشهر بود یعنی با دستان خالی صدام را بیرون انداختیم و ثابت کردیم ما می توانیم با فتح خرمشهر معادلات جنگ را به هم بریزیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار