خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان:

نقش امام و رهبری در بحران ها و شرایط سخت، نقش بی بدیل و تعیین کننده ای است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع کارکنان این مدیریت گفت: مسئله مهم و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسئله رهبری است که نقش امام خمینی در جریان انقلاب گواه این امر است.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۰۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛حجت الإسلام ایوب وردانی در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع کارکنان این مدیریت با بیان این که در روایات و اعتقادات شیعه، امام به عنوان هادی، رهبر و پیشرو نقش هدایت کننده دارد، افزود: در دنیا انقلاب های زیادی داریم که به علت نداشتن رهبر، پیروز و موفق نشدند. در بحران ها و شرایط سخت، نقش امام و رهبر نقش بی بدیل و تعیین کننده ای است.

وی تصریح کرد: گاهی برخی افراد مردم را به هر سویی می کشانند و باعث به بن بست رسیدن و انحراف آنها می شوند. حال آن که امام هم بشارت می دهد و هم انذار و این نقش امام است. زمانی جامعه ای به درستی می تواند با فرهنگ خود موفق شود که ادبیات و رهبری اش درست باشد. و إلّا جمع شدن و همبستگی مردم به تنهایی موفقیت آمیز نیست.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان با اشاره به آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعا» خاطرنشان کرد: در جامعه و انقلاب ما ریسمان الهی، امام و رهبری نظام است که فصل الخطاب می باشد. همان طور که وقتی امام فرمودند؛ «شاه باید برود» و یا این جمله که «نه شرقی و نه غربی...» واقعا همین امر تحقق پیدا کرد.

حجت الإسلام وردانی یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت و یکپارچگی مردم اعلام کرد و گفت: اگر یک حکومت بر اساس موازین شرعی و دینی پایه گذاری شود، نقش رهبری و سپس پیروی و تبعیت آگاهانه مردم بسیار تعیین کننده است. که با وحدت اسلامی در اطاعت از امام و رهبری نظام، پیروزی برای همه جوامع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار