نخستین جشنواره منطقه ای شعر آیینی غرب کشور با معرفی نفرات برتر در سنندج به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۱۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیین اختتامیه اولین جشنواره منطقه ای شعر آیینی با حضور شاعران، هنرمندان و مسئولان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

592 اثر به دبیرخانه جشنواره شعر آیینی کردستان ارسال شد که از کل آثار ارسال شده، 419 اثر از برادران و 173 اثر از خواهران به دبیرخانه جشنواره رسیده است و از این تعداد آثار نیز استان کردستان372 اثر ، استان کرمانشاه 109 اثر ، استان آذربایجان غربی69 اثر و استان ایلام 42 اثر را به خود اختصاص داد که در پایان 13 نفر با رای هیئات داوران به عنوان افراد برگزیده در دو رده سنی زیر سی سال و بالای سی سال و دو بخش فارسی و کردی انتخاب شدند.

با رای هیئت داوران در بخش کردی زیر 30 سال حمیرا سعیدی از دهگلان رتبه نخست، محمد عبدالملکی از قروه رتبه دوم وزانکو گلباغی از سنندج رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش کردی بالای 30 سال هم با رای داوران محمد رحیمی رضوان از بیجار رتبه اول، محمد رستم پور از ایلام رتبه دوم و فاتح فاتحی از سنندج رتبه سوم را به خوداختصاص دادند.

در بخش فارسی زیر 30 سال بهزاد کرم اللهی از سنندج رتبه نخست، مصطفی توفیقی از ایلام رتبه دوم و الهام عبدالملکی از قروه رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش فارسی بالای 30 سال هم وحید طلعت از ارومیه رتبه اول، محمد راستین از سنندج رتبه دوم و منصور دولتی از قروه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، در پایاناین جشنواره از شاعران بسیجی استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات