خبرهای داغ:
عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: کشتی انقلاب اسلامی با علمداری مقام معظم رهبری به پیش می‎رود.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۳۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاري بسیج از آزادشهر، مهدی حمزه‎پور درنشست با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی بازخوانی اصول امام (ره) و مقابله با تحریف امام (ره) در شهرستان آزاد شهر اظهار کرد: اینکه امروز بسیج ما در کشورهای اسلامی دیگر الگو شده است، اینکه رئیس جمهور یک کشور کمونیستی بدون تشریفات و مستقیم به محضر مقام معظم رهبري شرف یاب میشود نشانه قدرت معنوی است که در چهره رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین (ع)با مقایسه قبل از سال 1357 و بعد از آن اشاره کرد و گفت: در تاریخ قبل از دوران انقلاب اسلامی کشور ما دست به دست میشد و هر روز یک چیز از ما میگرفتند و چشممان به دست دول غرب و استکبار بود.

وی تصریح کرد: اما امروز به برکت انقلاب، دولت اسلامی در این مرز و بوم 37 سال است بدست معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) رقم خورده و اکنون با علمداری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)به پیش میرود.

حمزه پور در ادامه جلسه به بحث نفوذ در انتخابات اشاره نمود و گفت: سه نوع نفوذ از جانب دشمن داریم كه يك نوع آن نفوذ رخنهای است كه ميتوان به قضیه اخیر دستگيري ملوانان آمریکایی اشاره كرد.

وي در ادامه گفت: دشمن در نفوذ جلبي درصدد است كه یک عده را انتخاب کنیم در دستگاه تصمیم سازی کشور كه مزدور آمریکا باشند و رسیدن به اهداف آمریکا در دستور کارشان باشد.

وی عنوان کرد: اول همت والا و حضور و مشارکت حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفت اسفند خبرگان و مجلس شورای اسلامی و دوما انتخاب فرد اصلح از طریق شاخصههای مورد نظر رهبر معظم انقلاب از جمله وظايف مهم ما در برابر نفوذ دشمن است.

گفتنی است این همایش نهضت روشنگری درقالب طرح گفتمان اسلامی امرور باحضورنیروهای سپاه ناحیه شهرستان، ماموران انتطامی و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت درسپاه ناحیه شهرستان آزادشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها