خبرهای داغ:
بسیج بررسی می‎کند؛

حضور سالار عقیلی در گرگان تا اسراف بودجه برای افتتاح زیر گذر صیاد

زمانی که رژیم پهلوی جشن 2500 ساله را گرفت رسانه‎های خارجی در ایران از حلبی‎آبادی‎های تهران فیلم پخش کردند و گفتند شاه ایران به جای آن که به مشکلات کشورش برسد ولخرجی می‎کند.مسئولان محترم مردم ما با این نوع فرهنگ غریبه هستند.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۸۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، شنبه بیست و چهارم بهمن ماه به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار زیرگذر ناهار خوران شهید صیاد شیرازی در گرگان با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در گرگان افتتاح می شود.

این زیرگذر چهارمین پروژه بزرگ شهردار گرگان جهت رفع معضل ترافیک در دوسال گذشته است که به بهرهبرداری میرسد و جای تشکر از مسئولان و خادمین دارد که به فکر مردم هستند اما سوالاتی در افتتاح چنین پروژه هایی مطرح است که باید به آن پاسخ داده شود.

حضور سالار عقیلی و اجرای کنسرت در گرگان یکی از موضوعات است که شهرداری گرگان برای شیرین‎تر شدن جشن افتتاح این پل در نظر گرفته است اما بهتر نبود با توجه به ایام دهه فجر افراد ارزشی و وفادار به نظام و سرشناس برای افتتاح این پروژه در نظر گرفته می‎شد؟!

آیا سالار عقیلی خوانندهای که در شبکه من و تو حضور پیدا میکند بهترین گزینه‎ای است که می‎توانست برای این جشن در نظر گرفته شود؟

چگونه می شود علی رقم مخالف شورای تامین برای حضور این خواننده در گرگان، فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز آن را صادر میکند. ایجاد این تعامل بین شهرداری و فرهنگ ارشاد اسلامی موضوعی است که قطعا نظر بسیاری از رسانهها را بعد از برگزاری این مراسم جلب خواهد کرد.

سوالی دیگری که اینجا مطرح است که آیا شهرداری گرگان و مدیریت شهری گرگان در آستانه انتخابات با برگزاری چنین مراسمی اسباب تبلیغ برخی از کاندیداها را با پول بیت المال فراهم نمی‎کند و آیا چاره‎اندیشی در این راستا انجام داده‎اند؟.

یادآور میشود زمانی که رژیم پهلوی جشن 2500 ساله را گرفت رسانههای خارجی در ایران از حلبیآبادیهای تهران فیلم پخش کردند و گفتند شاه ایران به جای آن که به مشکلات کشورش برسد ولخرجی میکند و بساط عیش نوش خارجیها را فراهم میکند.

مردم شهر گرگان مردم با بصیرتی هستند و باید مسئولان به خرد جمعی مردم احترام بگذارند امروز در ایامی قرار داریم که مردم در  37 سال پیش به این نوع فرهنگ نه گفتند و پشت کردند.

این چهارمین پروژه بزرگی است که از سوی شهرداری با هزینههای گزاف و زیادی برگزار میشود اعتبارات صدها میلیونی که امروز در هر افتتاح این پروژهها هزینه تبلیغات و اجرای مراسم میشود پول عوارض و حقوق مردم شهرستان گرگان است.

جای تاسف است که به دلیل جا به جا شدن یک روز بنر های سطح شهر گرگان دوباره تعویض میشود.

به راستی مسئولان شهر نمیتوانستند از پول بیت المال بهرهبرداری بهتری داشته باشند.

خیلی زیباتر بود که به جای اینکه شهرداری گرگان با برگزاری چنین برنامههای تبلیغاتی با هزینههای صدها میلیونی هزینه ازدواج بخشی از جوانان این شهرستان را همزمان با افتتاح این پل برگزار میکرد تا شیرینی این دو چندان میشد.

یادآور میشوم تضاد طبقاتی، فقر، مواد مخدر، بزهکاری، ازدواج، اشتغال و گردشگری از معضلات شهر گرگان است آیا مسئولان شهر روستای نومل و قزاق محله را در اطراف خود دیده اند آیا نیاز هست از سوی رسانه ها عکس هایی از مناطق محروم شهر گرگان به مسئولان نمایش داده شود؟.

باید یادآور شد چندی پیش در همین شهر گرگان یکی از ماموران سد معبر شهرداری به دلیل جمع کردن بساط دستفروشان مورد حمله قرار گرفت و به قتل رسید آیا مسئولان این شهر از خود پرسیدند چرا کسی که با بساط کردن به دنبال کسب در آمد در شهر گرگان است قاتل میشود؟

نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان در افتتاح زیرگذر قبلی به شهرداری گرگان توصیه کرد که تنها یک بعد قضیه را نبینند و شهرداری نسبت به همه امور توجه داشته باشد آیا امروز شهرداری تنها خود را مسئول پروژههای عمرانی میداند و نمیداند که باید شهر گرگان پیوست فرهنگی داشته باشد؟.

امروز گردشگری شهر گرگان زیر  ساخت و سازهای شهرداری کمر خم کرده است، سوال بسیج این است که چرا شهر گرگان با توجه به تمامی ظرفیتهای گردشگری سهم اندکی در جذب مسافر دارد؟

ایا به کمتر از 10 هزار نفری که در گرگان با ساخت و ساز از آنها عوارض گرفته می شود فکر میکنید؟ آیا اینها راضی هستند که برای جابه جایی درخت های یک پروژه، 900 میلیون از سوی شهرداری هزینه شود؟

شاید ارائه آمار شهرداری برای نصب بنر‎ها برای مناسبت‎های ملی و مذهبی و مقایسه آن با بنرهای افتتاح پروژه‎های شهر گرگان که در سطح شهر نصب کرده‎اند میزان اهتمام شهرداری را به برنامه‎های ملی و مذهبی که در آن همه مردم گرگان سهیم هستند روشن کند.

یادآور میشوم در برنامههای  مذهبی دیده شده که از سوی شهرداری بنرهای هیئات مذهبی از سطح شهر جمع آوری شده و این رویکرد عدم همکاری شهرداری در مناسبتهای ملی و مذهبی بر چه اصولی است؟ آیا بر این اصول امروز سالار عقیلی خوانندهای که در شبکه من و تو حضور پیدا میکند در گرگان برای اجرای کنسرت دعوت شده است؟

انتظار زیادی نیست که مسئولان به مردم احترام بگذارند و به جای تبلیغات پاسخ دهند.

داوود خاندوزی

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها