خبرهای داغ:
امام جمعه پاوه با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمنان گفت: مهمترین هدف آنان تغییر فکر، عقیده و فرهنگ اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۵۰۶۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در نشست تخصصی عفاف و حجاب در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی هورامان پاوه افزود: هجمه فرهنگی به معنی تغییر و جایگزینی یک فرهنگ به جای فرهنگ غالب در جامعه است.
وی اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام با سرمایه گذاری های عظیم و راه اندازی رسانه ها و شبکه های اجتماعی متعدد هجوم همه جانبه و بدون دردسری را علیه مسلمانان آغاز کرده اند.
امام جمعه پاوه تحقیر ارزشها، حذف فرهنگ بومی و محلی، انتقال فرهنگ ابتذال و ترویج و اشاعه آن در جامعه، شکستن حریم خانواده ها، توزیع مواد مخدر، ترویج فرهنگ خشونت، سهل کردن روابط نامشروع و ترغیب زنان به انجام کارهای مختلف در جامعه را از جمله این اقدامات برشمرد.
ماموستا قادری دوری از مساجد و مراکز دینی، فقر و بیکاری، ضعف در برنامه های فرهنگی، اسراف و تجمل گرایی و نبود وجود مراکز تفریحی و سرگرمی برای خانواده ها را از مهمترین عوامل گرفتار شدن مردم به هجمه های فرهنگی دانست.
امام جمعه پاوه افزود: اصلاح باطن با تقویت ایمان و عقیده، دوری از فتنه هایی که موجب اختلاف زن و مرد می شود؛ برخورد قاطع با مروجین فساد و توزیع کنندگان مواد مخدر از مهمترین راهبردهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
ارسال نظرات