خبرهای داغ:
پروفسور زلفی‌گل رئیس مجمع بسیج استان همدان:
رئیس مجمع بسیج استان همدان با بیان اینکه عدالتی که امروز به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف وجود دارد نعمت است، گفت: آرمان هر ملتی بزرگترین سرمایه آن ملت است.
کد خبر: ۸۶۳۵۰۹۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پروفسور محمدعلی زلفی‌گل سه‌شنبه شب در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای صیانت از ناموس و دین و میهن به اسلام هدیه کردند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سلطه و استکبار هر کاری برای ساقط کردن انقلاب انجام داد و اگر مردم ولایت‌مدار نبودند هر یک از این سنگ‌اندازی‌ها می‌توانست نظام را ساقط کند.

رئیس مجمع بسیج استان همدان تصریح کرد: در هشت سال جنگ تمام دنیا پشت سر صدام بودند و همه امکانات را در اختیارش می‌گذاشتند اما اسلام و رهبری و ایمان به خدا مانع از پیروزی آنان شد.

دبیر انجمن شیمی ایران با بیان اینکه در اکثر سخنرانی‌های امام راحل و رهبری به موضوع وحدت و همدلی اشاره شده است، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی رمز پیروزی بوده و اگر جمهوری اسلامی ایران هر روز قدرتمندتر از دیروز است، نتیجه اتحاد و همدلی است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه گروهی در کشور هنوز اعتقاد دارند ما باید غربی شویم تا کشور پیشرفت کند، افزود: اگر دین از سیاست جدا شود شک نکنید بعد از مدتی کردستان و خوزستان و سیستان و بلوچستان جدا خواهند شد.

زلفی‌گل با بیان اینکه ما باید نسبت به گروهی که می‌خواهند کشور را سکولار کنند، حواسمان باشد، ابراز داشت: نتیجه جدایی دین از سیاست تجزیه ایران است و همه ملت باید حواسشان باشد کسانی مسند امور را در دست بگیرند که چنین تفکری نداشته باشند.

وی تصریح کرد: با وجود تمام مشکلاتی که دشمنان ایجاد کردند از قبیل جنگ و تحریم و ترور دانشمندان هسته ای، هر روز شاهد سازندگی در کشور هستیم.

* جمهوری اسلامی ایران نگین منطقه است

رئیس مجمع بسیج استان همدان با اشاره به پیشرفت‌های کشور گفت: روستاهایی که نه آب داشتند و نه برق و ... ، امروز از تمام امکانات شهر برخوردارند و بی‌انصاف است که این پیشرفت ها را نبینیم.

وی ادامه داد: امروز هرکسی بخواهد درس بخواند کرسی خالی در دانشگاه‌ها وجود دارد و حتی در روستاها تحصیل کرده‌ها گاهاً بیشتر از شهر هستند.

زلفی‌گل اضافه کرد: اگر بخواهیم درست قضاوت کنیم باید ببینیم در نظام سیاسی چه دستاوردهایی داشتیم و چرا جمهوری اسلامی ایران نظم و انضباط گرفت و چرا امروز خودش برای خودش تصمیم می گیرد؟

وی تصریح کرد: آنچنان که امروز ایران استقلال سیاسی دارد کشورهای دیگر حتی کشورهای پیشرفته استقلال سیاسی ندارند.

این دانشمند برجسته جهان عنوان کرد: اگر امروز کشورهای قدرتمند جهان با ایران بر سر میز مذاکره می نشینند، حتما چیزی در ایران دیده‌اند وگرنه مانند عراق و اوکراین و کشورهای دیگر در امورات ما دخالت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با کشورهای منطقه به عنوان نگین منطقه است، گفت: دشمنان امروز می‌بینند که قدرت نرم ایران روز به روز در حال افزایش است و در قدرت سخت نیز با تکنولوژی نظامی پیشرفت زیادی دارد.

رئیس مجمع بسیج استان همدان اظهار داشت: دشمنان از این موضوع می‌ترسند که 58 کشور مسلمان جهان، جمهوری اسلامی را به عنوان الگو انتخاب کنند و به همین دلیل است که جنگ تحمیل می‌کنند و تحریم می‌گذارند و دانشمندان را ترور می‌کنند.

* برای ساختن کشور باید سطح هوش مردم را بالا ببریم

وی با بیان اینکه باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم، افزود: در عرصه اجتماعی ایجاد بسیج مستضعفین به برکت انقلاب اسلامی یک توفیق الهی و سرمایه اجتماعی است.

زلفی‌گل یادآور شد: دشمن در عرصه فرهنگی به دنبال حذف حجاب بود و برای این امر برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه عدالتی که امروز به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف وجود دارد نعمت است، افزود: آرمان هر ملتی بزرگترین سرمایه آن ملت است.

رئیس سابق دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه افق دید جمهوری اسلامی ایران رسیدن به عدالت حضرت علی(ع) و رسیدن به مدینه فاضله است، گفت: ما خیلی از مدینه فاضله فاصله داریم باید یک بازخوانی انجام دهیم و ببینیم کجای کار ایراد دارد.

وی اضافه کرد: امروز بیکاری باعث افزایش سن ازدواج و طلاق شده که این از آسیب‌های جامعه است و باید به دنبال شناسایی و ارائه راهکار برای رفع این مشکلات باشیم.

زلفی‌گل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات پیش‌رو عنوان کرد: باید با انتخاب درست کسی را روانه مجلس کنیم که دغدغه آن رفع مشکلات باشد.

دبیر انجمن شیمی ایران تأکید کرد: اگر بخواهیم کشور ساخته شود باید کاری کنیم سطح هوش مردم بالا برود.

* باید با آگاهی و دلسوزی برای کشور رأی دهیم

وی ادامه داد: اینکه در جامعه مردم با هر توان مالی حاضر هستند فرزندان خود را به دانشگاه بفرستند، یک نعمت و فرصت است و باید بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

زلفی‌گل ابراز داشت: اگر نتوانیم شغل ایجاد کنیم این امر یک تهدید و خروج سرمایه از کشور است، بنابراین باید بدانیم ایجاد شغل برای دکترا با ایجاد شغل برای دیپلم فرق دارد.

وی تصریح کرد: اگر با آگاهی و دلسوزی برای کشور رأی دهیم مملکت آباد می‌شود بنابراین اگر به دنبال پیشرفت کشور هستیم باید افراد باهوش، دانا و فراجناحی را انتخاب کنیم.

رئیس مجمع بسیج استان همدان با تأکید بر قانون‌مداری بیان داشت: باید همه چیز تبدیل به قانون شود و هرچیزی از طریق قانون اعلام شود و با مطالعه قرآن و احادیث قانون وضع کنیم.

وی افزود: بزرگ‌ترین مشکل کشور این است که منافع ملی با منافع فردی همسو نیست و در قوانینی که در کشور تدوین می‌شود منافع ملی با منافع فردی در خلاف است.

زلفی‌گل با بیان اینکه برای قانونگذاری باید افراد اصلح را به مجلس بفرستیم، خاطرنشان کرد: برای انتخاب درست باید دید دشمنان از کدام گروه حمایت می‌کنند و به کدام جریان چشم امید بسته‌اند.

وی با بیان اینکه اگر منافع ملی ما نادیده گرفته شود ظلم است، گفت: باید قدر یک رأی خود را بدانید.

این دانشمند برجسته جهان با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات تصریح کرد: باید نمایندگانی فراجناحی راهی مجلس شوند که دلبسته یک گروه خاص نباشند چراکه در غیر این صورت جریان نفوذ تحقق می‌یابد و این امر بسیار خطرناک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات