یادواره شهدا با عنوان «آبروی محله افتخار کوچه» به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در روستای گاوکش شهرستان دلفان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۱۰۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمدی فر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان در یادواره شهدا که با عنوان «آبروی محله افتخار کوچه» برگزار شد، با بیان اینکه امنیت و آرامش حاکم بر کشور را مرهون خون پاک شهیدان هستیم گفت : یادواره های «آبروی محله افتخار کوچه» یکی از جدیدترین برنامه های راهبردی سپاه در راستای شناساندن شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره به شهدا افتخار می کنند افزود: شهدا همیشه زنده و جاوید هستند و یاد و خاطره آنها هرگز از خاطره ملت ایران پاک نمی شود.

حجت الاسلام رمضان تیموری از نویسندگان اهل قلم در این مرام نیز با اشاره به نقش شهدا در سربلندی نام گفت : شهدا به ما نشان دادند که با فرهنگ شهادت طلبی می توان با دست خالی دشمن تا دندان مسلح را به زانو کشید.

وی ادامه داد: اگرچه امروز انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده است؛ اما کینه و عناد دشمنان نسبت به این انقلاب هنوز پابرجاست و تمام تلاش خود را نیز می کنند تا آن را از بین ببرند.

مولف کتاب افلاکیان سرخ کوه گفت: دشمنان می خواهند با کودتا، فتنه، جنگ نرم و مذاکره اراده ملت ایران در مبارزه با استکبار را سست کنند؛ از این رو وظیفه ما این است که با پیروی از شهدا و پشت سر مقام معظم رهبری مانع از عملی شدن تهدیدات و نقشه های دشمنان شویم.

لازم به ذکر است؛ در این آیین کتاب افلاکیان سرخ که مشتمل بر زندگینامه و وصیت نامه شهدای گاوکش شهرستان دلفان است، رونمایی شد.


ارسال نظرات