امام جمعه زاغه مطرح کرد:

انتقاد از روند کند اجرای 22 طرح مصوب استاندار در زاغه

امام جمعه زاغه از پیشرفت کند 22 طرح مصوب استاندار لرستان در شهر زاغه انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۶۳۵۱۲۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام زینی ند در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد که با حضور استاندار لرستان برگزار شد، گفت: 22 طرح یک سال پیش با حضور استاندار در زاغه تصویب شد که کمتر از 10 درصد از این مصوبات انجام شده در حالی که تا پایان سال برخی از آنها باید به بهره برداری برسند و این عامل اعتراض مردم است.

وی با بیان اینکه زاغه دارای مشکلات فراوانی است که از بخشی از این مشکلات متوجه شورای شهر و شهردار است افزود: خیابان اصلی زاغه شباهتی به خیابان ندارد حال دیگر خیابان های فرعی جای خود را دارد.

امام جمعه زاغه گفت: با توجه به ارتباطاتی که با آموزش و پرورش شهر زاغه داریم در مدارس موکت، مهر فضای نماز خانه کافی وجود ندارد.

زینی وند تصریح کرد: علاوه بر بیکاری جوانان شهر زاغه سیستم دیجیتال این شهر با تغییرات جوی قطع می شود و همچنین در مورد ورزش جوانان قرار بود سالنهای ورزشی زاغه تا پایان سال به بهره برداری برسند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی اظهار کرد: شهر زاغه در حالی با این محرومیت ها دست به گریبان است که در نزدیکترین نقطه به خرم آباد مرکز استان قرار داد و با این حال از دولت تدبیر و امید انتظار داریم که این محرومیت ها را رفع کند.

امام جمعه زاغه گفت: دستاوردهای انقلاب مرزهای جغرافیایی را طی کرده است و دشمنان به واسطه این دستاوردها در حیات خلوت های خود دچار مشکل شده اند.


ارسال نظرات