کارگاه کاریکاتورمسعود شجاعی طباطبایی در شیراز.

کارگاه کاریکاتور با حضور سید مسعود شجاعی طباطبایی روز جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ در حوزه هنری شیراز برگزار شد.در این کارگاه یکروزه ضمن طراحی و انجام کار عملی ٬ کارهای شرکت کنندگان مورد بررسی قرار گرفت .
کد خبر: ۸۶۳۵۱۴۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

سید مسعود شجاعی در رابطه با آثار برجسته و همچنین کارهای خودش صحبت کرد و به نکات مهم در رابطه با شرایط کاریکاتور و جایگاه آن پرداخت .او از تجربیات خود از مجامع جهانی کاریکاتور گفت و اظهار داشت که ایران در ردیف سه کشور برتر کاریکاتور دنیا قراردارد . به گونه ای که بسیاری از جشنواره ها فراخوان های خود را به فارسی هم منتشر می کنند .
در طول کارگاه آقای کرم اللهی رِیس حوزه هنری شیراز از نزدیک کارهای شرکت کنندگان را دید، و گپ و گفتی با شرکت کنندگان داشت .گفتمان ریاست حوزه هنری در رابطه با ایجاد فضای مطلوب و مناسب برای کار گروهی هنرمندان این عرصه و تعامل آن ها با یکدیگر در جهت ایجاد یک فضای فرهنگی در شهر شیراز از موارد مثبت و در خور توجه این کارگاه بود .
در این کارگاه چهره های شاخص کاریکا تور شیراز از جمله فرامرز کشتکار ، محمدرضا سهرابی، احسان ساعیان ، مجتبی اژدری،امیر فقتحعلی نژاد ، حمید استخر ، نسرین شیخی و سعید صادقی و...حضور داشتند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار