قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی و اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان هم دل و همزبان با شور و نشاط انقلابی آماده خلق حماسه ای بیادماندنی در راهپیمایی 22 بهمن 94 هستند
کد خبر: ۸۶۳۵۱۷۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
به گزارشخبر نگار خبر گزاری بسیج  یوم الله 22 بهمن به عنوان روز ملی جمهوری اسلامی ایران هر ساله میدان گاهی برای به نمایش گذاشتن مجد و عظمت ملتی بزرگ برای اثبات وفاداری شان به انقلاب، نظام و ولایت است.
ملت مبارز ایران در آستانه انتخابات و در هنگامه ای که تلاش های دولتمردان در مذاکرات هسته ای با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به ثمر نشسته و دنیا چشم به حضور مردم ما در صحنه دوخته است راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه و عظمت خاصی برگزار خواهند کرد.
این حضور تجدید بیعتی دو باره با شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب است و دشمنان وحدت و اتحاد ملی را در طراحی و پیاده سازی توطئه های شومشان ناکام و مایوس خواهد کرد.
سیستان و بلوچستان سرزمین اقوام و مذاهب مختلف اعم از شیعه و سنی و حتی غیر مسلمان است که صمیمانه در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند بگونه ای که تا کنون هیچ جای دنیا این اتحاد را به خود ندیده است.
این مردم مرزدار در ادوار مختلف و در مصاف با مشکلات طبیعی و غیر طبیعی همواره دوش به دوش هم بوده و برای حفظ کیان و ناموس و هویت ایرانی مردانه ایستاده اند و به هیچ اجنبی اجازه تجاوز به خاک میهن شان را نداده اند.
22 بهمن صحنه دیگری از حضور با شکوه مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان خواهد بود که همراه و همگام با سایر هموطنان آماده خلق حماسه ای بیادماندنی از عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند.
یکی از شهروندان زاهدانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده وحدت و همبستگی ملتی است که برای رسیدن به آرمان های خود جان در طبق اخلاص گذاشته است.
حاج ملک شه بخش ادامه داد: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی به دشمنان نشان می دهند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
جمعه یوسفی یکی دیگر از شهروندان زاهدانی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: مردم سیستان و بلوچستان همواره در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده داشته اند و امسال نیز باشکوه تر از سالهای قبل در این مراسم شرکت می کنند تا وحدت و اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشانند.
معصومه محمودی دیگر شهروند زاهدانی نیز گفت: امروز همه دشمنان ایران اسلامی به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن هستند اما قاطعانه به آنان اعلام می کنیم که ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران به تبعیت از رهبر معظم انقلاب هر سال پرشور تر از گذشته حماسه آفرینی می کند.
وی ادامه داد: زنان غیرتمند شیعه و سنی سیستان و بلوچستان نیز هم پای دیگر مردم ایران اسلامی با حضور همیشگی در صحنه به دشمنان نشان خواهند داد که هیچ قدرتی نمی تواند علیه نظام مردمی و دینی جمهوری اسلامی به مقابله برخیزد.
یکی دیگر از شهروندان زاهدانی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده انسجام و وحدت مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان است.
حبیب الله داوودی افزود: ما امسال نیز همچون سالهای گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد تا اتحاد و همبستگی مان خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی باشد.
« ماه نور یارمحمدزهی» یکی از بانوان اهل سنت زاهدانی به خبرنگار ایرنا گفت: من همه ساله همراه با فرزندانم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنم تا نشان دهم که هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را ندارد.
وی افزود: زنان و مردان این استان شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را نه تنها وظیفه بلکه افتخاری بزرگ برای خود می دانند.
شهروندان دیگری نیز اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را یک وظیفه می دانند تا نشان دهند که آرمان های انقلاب فراموش نشدنی است.
اسحاق درنه گرگیج افزود: امروز رسانه های ارتباط جمعی جهان و کشورهای دوست و دشمن چشم به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دوخته اند و یقین دارم که ملت بزرگ ایران در این راهپیمایی به عنوان نماد همبستگی ملت با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حضوری با شکوه خواهند داشت.
وی تصریح کرد: مردم فهیم و آگاه سیستان و بلوچستان با اطلاع از همه مسائل روز دنیا پرشور از سالهای گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور می یابند.
خدیجه نهتانی دیگر شهروند زاهدانی بیان کرد: با توجه به اینکه حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن خاری در چشم سران استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار است با آمادگی کامل در این صحنه حضور خواهیم یافت.
بانوی دیگر زاهدانی نیز گفت: موفقیت های امروز ایران اسلامی در عرصه سیاسی به ویژه مذاکرات هسته ای به پشتوانه حضور همیشگی ملت و دفاع از آرمان های انقلاب بدست آمده است.
محبوبه شجاعی افزود: دشمنان بدانند ما در راهپیمایی 22 بهمن همچون 37 سال گذشته شرکت خواهیم کرد تا ضمن تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و نظام اعلام کنیم در راه حفظ کیان ایران اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده خدمت هستیم.
یکی دیگراز شهروندان زاهدانی اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان هر ساله همراه امت خداجو و ولایتمدار کشور با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، از دستاوردها و جایگاه بلند نظام و انقلاب دفاع می کنند.
محمد حسین آویز ادامه داد: حضور حماسی ملت در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همه توطئه ها و دسیسه های دشمنان را نقش برآب می کند و این حضور در واقع تجدید میثاقی دوباره با آرمان های امام ( ره ) و رهبر معظم انقلاب است.
عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی یوم الله22 بهمن امسال در 50 نقطه شهری و روستایی استان با شکوه خاصی برگزار می شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز با دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: مردم این استان تاکنون بارها ثابت کرده اند که در راه دفاع از آرمانها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی پیابند و استوارند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار داشت: ملت ایران در طول 37 سال گذشته حماسه های مختلفی خلق کرده اند و راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفند 94 فرصت دیگری برای خلق حماسه های بزرگ و ارزشمند است.
امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان از 22 بهمن به عنوان یک روز ملی و پرافتخار برای ملت ایران یاد کرد و از عموم مردم خواست در راهپیمایی این روز بزرگ حضور گسترده ای داشته باشند.
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: ملت ایران 37 سال پیش با رهبری امام راحل (ره) در مقابل استبداد و حکومت خودکامه و استبدادی شاهنشاهی ایستادند و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.
وی افزود: انقلاب اسلامی بزرگترین نعمتی است که نصیب ملت ایران شد و این بیداری و انقلاب امروز در تمام دنیا موج می زند، اگرچه متاسفانه انقلاب ها و بیداری های عصر حاضر را دشمنان با چالش ها و مشکلاتی رو به رو کرده اند اما امیدواریم این بیداری ها ادامه یابد.
وی با اشاره به حضور پرشور جامعه اهل سنت در صحنه انقلاب اسلامی اظهار داشت: جامعه اهل سنت ایران در کنار سایر ملت در تمام صحنه های نظام جمهوری اسلامی حضوری پرشور داشته و همواره در موقعیت های مختلف نظام را مورد حمایت قرار داده است.
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: جامعه اهل سنت همواره به وطن و نظام جمهوری اسلامی وفادارند و از کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع می کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن باید به تابلویی برای انتخابات هفتم اسفند تبدیل شود و مسئولان، سخنوران و اصحاب قلم باید موضوع انتخابات را در این راهپیمایی هدف گذاری کنند.
علی اوسط هاشمی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی یک بار دیگر در روز 22 بهمن با اعتقاد کامل و روحیه ای انقلابی وارد صحنه می شوند.
وی ادامه داد: با توجه به بهبود روابط بین المللی ایران اسلامی و باز شدن دربهای ایران به روی جهان، 22 بهمن امسال اهمیت ویژه ای در رسانه های جهان خواهد داشت و در واقع چشمها به این راهپیمایی و انتخابات دوخته شده است.

ارسال نظرات