«مسجدانقلاب»؛ میعادگاه آغاز جشن 22 بهمن در بهاباد
مسیرهای راهپیمایی جشن 22 بهمن امسال در ساعت 10 صبح روز پنج شنبه از مسجدانقلاب بهاباد طی مسیر خیابان امام خمینی ره میدان شهداء به سمت مسجد جامع برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۹۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارشخبرگزاری بسیج از بهاباد: جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در بهاباد با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این جلسه گفت: عظمت ملت ایران، در راهپیمایی 22 بهمن جلوه زیبایی دارد و امسال به خاطر موفقیتی که دولت در ابعاد گوناگون سیاسی، اقتصادی داشته است باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

عباس اقبال افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصتی برای ملت ایران است تا با وحدت و حضور حماسی، اقتدار و وحدت خود را به نمایش بگذارند تا این وحدت، همکاری و هماهنگی مردم، موجب تثبیت باورهای ارزشمند مردم شود.

وی با تأکید بر مهم بودن حضور دانش آموزان در این راهپیمایی گفت: همه این کارها به خاطر انتقال ارزش ها به نسل جدید است و یقیناً این راهپیمایی ها در ذهن مردم حک خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم بهاباد در سال های گذشته حضور حماسه انگیزی داشته اند گفت: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در بهاباد طبق سال های قبل از مسجد انقلاب که پایگاه انقلاب است تا مسجد جامع که منظر مذهبی است ادامه پیدا می کند.

وی افزود: مراسم نورافشانی در شب 22 بهمن در ساعت 21 همراه با بانگ تکبیر ا... اکبر در محل مقبره علامه آخوند ملاعبدالله برگزار می شود.

در ادامه این جلسه تصمیمات لازم در خصوص هر چه باشکوه تر برگزار نمودن راهپیمایی 22 بهمن اتخاذ گردید.

نقاشی پرچم ایران روی صورت کودکان، اجرای حرکات نمایشی ورزشی، برپایی مسابقه عکاسی و اجرای سرود همسرایان فجر از برخی برنامه هایی است که در این روز اجرا می شود.

مسیرهای راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه امسال در ساعت 10 صبح روز پنج شنبه از مسجدانقلاب بهابادطی مسیر خیابان امام خمینی ره میدان شهداء به سمت مسجد جامع برگزار می گردد.

همچنین راهپیمایی علاوه بر بهاباد در 9 روستای دیگراین شهرستان هم برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات