توسط مردم غیور بوکان تشییع شد:

اولین شهید اهل سنت مدافع حرم

فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع): رزمندگان اسلام هر توطئه ای را بر ضداسلام ناب محمدی برملا می کنند به عنوان یک رزمنده حق طلب از مظلومان جهان بویژه مردم کشورهای اسلامی دفاع می کنند.
کد خبر: ۸۶۳۵۳۰۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: پیکر مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) که در درگیری با گروهک‌های تکفیری درشمال حلب سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمده بود، ساعت 15 روز یک شنبه ( 18 بهمن ماه) با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهرستان بوکان استان آذربایجان غربی، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا، تشییع شد .

آیین تشییع پیکر پاک این شهید والامقام از مقابل فرمانداری و پس از ادای احترام و تشریفات ویژه نظامی با حضور مسئولان شهرستان آغازشد .
مردم همیشه در صحنه شهرستان بوکان با شعارهای الله اکبر، مرگ بر امریکا و مرگ بر داعش، شجاعی، شجاعی  شهادتت مبارک با غم و اندوهی فراوان پیکر شهید را تا گلزار شهدا مشایعت کردند .
شهید اسماعیل شجاعی از اهالی شهر بوکان بود که برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و مقدسات اسلامی عازم سوریه شده بود و در درگیری باتروریست های تکفیری در حومه حلب به درجه رفیع شهادت رسید .
پیکر این شهید والامقام، بعد از ظهر دیروز وارد فرودگاه ارومیه شد و مورد استقبال مسئولان استانی  قرار گرفت .
همچنین پیکر مطهر شهید شجاعی در هنگام ورود به شهرسیمینه نیز مورد استقبال گرم مردم و مسئولان این شهر قرار گرفت .
از شهید شجاعی چهار فرزند ( دو دختر و دو پسر14 و16 ساله )  به یادگار مانده است .
لازم به ذکر است در مراسم تشییع پیکر اولین شهید مدافع حرم در شهرستان بوکان دلاور رنجبر زداه فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد ضمن تسلیت به خانواده شهید بزرگوار و مردم بوکان، گفت: شهرستان بوکان در دوران های مختلف امتحان هایی از این دست زیاد پس داده که در تمامی آنها سربلند و پیروزبوده و شهیدان زیادی از قشر انصار و مجاهد همچون علی دریانوردی، جباری، شوانه راتقدیم نظام و انقلاب کرده است . 
وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آنان شهیدان مدافع حرم اهل بیت هستند که  با نثار جان خود با تکفیری ها و داعشی ها می جنگند، شهدای بزرگ و گرانقدری که برای ما  امنیت را  به ارمغان آوده اند .
وی ادامه داد: امنیت امروز ایران عزیز ما به برکت خون این شهیدان به دست امده که  از جان خود می گذرند و تن به ذلت دشمنان نمیدهند و در برابر ظلم و ستم دشمنان سر تسیلم فرو نمی آورند .
رنجبرزاده تصریح کرد: سربازان دلاور خمینی کبیر ورهبر معظم انقلاب اکنون به عنوان مستشاران نظامی در کنار همرزمان سوریه و عراق خودبا دشمنان اسلام می جنگند، چون همه می دانند تکیفری ها نوکران بی چون و چرای آمریکا و اسرائیل هستند که جنگ نیابتی را در کشورهای اسلامی به بار آورده اند .
فرمانده سپاه مهاباد افزود: نیروهای آمریکا درخلیج فارس با ذلت رفت و آمد می کنند چون در برابر نیروهای سپاه اسلام می ترسند حال چه برسد به نوکران و اجییر کردگانشان در عراق و سوریه .
وی تصریح کرد: اگر دیروز رزمندگان در این مرز وبوم و شهر به شهادت رسیده اند امروز این فرهنگ ایثار از مرزهای این کشور عزیز فرارفته است و در منطقه حرف نخست را می زند .
فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) با بیان این که توطئه دشمن برای ما کاملا مشخص است گفت: رزمندگان اسلام هر توطئه ای را بر ضداسلام ناب محمدی برملا می کنند به عنوان یک رزمنده حق  طلب از مظلومان جهان بویژه مردم کشورهای اسلامی دفاع می کنند و همین موضوع باعث محبوبیت روز افزون ایران در میان ملل مسلمان و آزادی خواه جهان شده است.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار