انقلابی که به جرات می توان گفت، مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام و در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) بوده است.
کد خبر: ۸۶۳۵۳۱۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان اردبیل به مناسبت 22 بهمن بیانه ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

در این بیانیه آمده است: 22 بهمن ماه 1357 در ایران، یاد آور انقلاب بزرگ و شکوهمندی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است، عالمی بزرگ و مجاهد که برای به اهتزاز در آمدن کلمه الله قیام نمود و در مقابل رژیم طاغوت ایستادگی نمود و مردم قهرمان کشور نیز ایشان را یاری نمودند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:به وقوع پیوستن این انقلاب جهانیان را به شگفت وا داشت انقلاب اسلامی ایران در زمانی رخ داد که اندیشه حاکم بر قرن بیستم (یعنی اندیشه غیردینی و سکولاریسم) وقوع آن را محتمل نمی دانست.

سازمان بسیج مداحان در بیانیه خود آورده است: انقلابی که به جرات می توان گفت، مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام و در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) بوده است.

این بیانیه می افزاید: ما مداحان و مدیران هئیات مذهبی استان اردبیل ضمن تجدید میثاق با آرمان های کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و با گرامی داشت این ایام به یادماندنی خود را برای حضور گسترده تر و چشم گیر تر از سال های گذشته در راهپیمایی عظیم 22 بهمن آماده نموده واز حضور ملت ولایتمدار و شهید پرور استان اردبیل جهت شرکت هر چه با شکوه تر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت می نماییم.

ارسال نظرات