خبرهای داغ:
مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه قاین گفت: اگر ما امروز سربلند و مقتدر هستیم با جنگ و تحریم این چنین شدیم و ما را مانند فولاد آب دیده کرده اما جنگ سرد تمام شده و حالا موقع جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۶۳۵۳۳۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، رجبی مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه قاین در مراسم شکوه پایداری ضمن گرامیداشت یاد خاطره ی امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، سخنان خود را به دو بخش تقسیم کرد، بخشی برای دانش آموزان و بخش دیگر سخنانش را برای اولیاء و مربیان اختصاص داد.

وی با بیان اینکه در تابلوهای اعلانات همیشه می نویسند که "انقلاب ما انفجار نوری بود" گفت: چه شد که این انقلاب ما انفجار نور شد؟ دو تا نعمت هست که ما قدر آن را نمی دانیم یکی نعمت سلامتی و یکی نعمت امنیت که سلامتی را می توانید مریض هایی که در گوشه و کنار بیمارستانها خوابیده اند بپرسید.

وی با اشاره به اهمیت نعمت امنیت در جامعه افزود: همین که در این سالن جمع شدیم و به راحتی برای خودمان جشن می گیریم ولی در کشورهای همسایه ما حتی به راحتی نمی توانند زندگی روزمره خود را بگذارنند چه رسد به اینکه از این طور جشنها بگیرند.

رجبی ادامه داد: در جلسه سیاسیون ما با مصری ها خودشان می گفتند که اگر ما رهبر ی مثل رهبر فرزانه شما چه در زمان انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) و چه بعد از آن که به رهبری امام خامنه ای(ره) بوده است؛ می داشتیم انقلاب ما هم پیروز می شد.

وی با بیان اینکه امت اسلامی نه تنها از اول انقلاب بلکه از زمان پیامبر توسط دشمنان خود تحریم بوده اند و این موضوع تازه ای نیست، اظهار کرد: دشمن از همان اوایل انقلاب می خواهد روند روبه رشد انقلاب را کند کند و سنگ جلوی این انقلاب بیندازد.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه قاین گفت: دشمن برای سست کردن پایه های اسلام و این انقلاب کارهای مختلفی را انجام دادند از جمله تحریم های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و جنگ هشت ساله ما با همسایه مان عراق را به راه انداختند.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما امروز سربلند و مقتدر هستیم با جنگ و تحریم این چنین شدیم و ما را مانند فولاد آب دیده کرده اما جنگ سرد تمام شد الان جنگ نرم است که از آن به عنوان تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی یاد می شود.

رجبی به مسئله نفوذ اشاره کرد و افزود: بحث دیگری که مطرح است مسئله نفوذ و انتخابات پیش روست که دشمن تلاش می کند مردم آن فرد مومن و انقلابی را انتخاب نکنند و در انتخابات شرکت نکنند.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه قاین گفت: دشمن اتاق فکر دارد که در آن بهترین افراد خودش را جمع می کند که با تصمیم گیریشان و با کمترین هزینه ها وبهترین روش، بیشترین بهره را ببرند.

وی یادآور شد: بعد از فتنه 88 در ایران وندی شرمن معاون سابق وزارت خارجه آمریکا اعتراف می کند و می گوید که ما در فتنه یک اشتباه کردیم و آن تحریم کردن رسانه بود. اما بعد از سال 88 رسانه ها را ارزان کردند.

رجبی با بیان اینکه چرا گوشی که در آن سال قیمتش بالای یک میلیون تومان بود الان به نصف قیمتش حتی کمتر می توانی بخری؟ گفت: چون می خواهند در فکر و ذهن مردم نفوذ کنند و خانواده های ما را متلاشی کنند.

وی بیان کرد: دشمن برای اینکه انقلاب به سر منزل مقصود و پیروزی نرسد رسانه را ارزان می کند، برنامه های ماهواره ای را تحریم نکردند و در جشنواره فیلم فجر بازیگران ما به چه شکلی در صحنه حضور پیدا می کنند که این برخواسته از نفوذ دشمن در فکر و اندیشه آنهاست.

رجبی با بیان اینکه آمار طلاق در سال گذشته در کشور از هر پنج تا ازدواج یک طلاق بود اما امسال از هر چهار تا یکی منجر به طلاق می شود گفت: دشمن برای اینکه دانش آموزان ما به درد جامعه نخورند آنان را با گوشی و شبکه های ماهواره ای مشغول کردند که دیگر دانش آموز به دنبال درس و مدرسه نمی رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها