سالن ورزش‌های رزمی صالحین حوزه شهید منظری بندرعباس با حضور فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و مدیرکل ورزش و جوانان استان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۳۵۳۵۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سالن ورزشی صالحین حوزه شهید منظری بندرعباس شامگاه امروز با حضور سردار رضا ترابی فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، اباذر سالاری فرماندهی ناحیه سپاه بندرعباس، غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از بسیجیان ورزش دوست افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: این سالن ورزشی با مساحت 450 مترمربع و اعتباری بالغ بر سیصد میلیون تومان تقدیم به مردم شهر بندرعباس و محله گلشهر شمالی شده است.

وی افزود: 10 سالن ورزشی در شهر بندرعباس به همت سپاه ساخته شده است که بخشی از آن در هفته دولت و بخش دیگری در این ایام مبارک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ترابی تاکید کرد: به لطف خدا روحیه شهادت‌طلبی و عاشورایی در جامعه ما زنده است و آن را می‌توان به برکت خون پاک شهدای مدافع حرم حس کرد و این جانفشانی‌ها بخشی از کار انقلاب است و وظیفه ما این است که برای حفاظت از انقلاب و خون شهیدان همیشه در صحنه حاضر باشیم.

 فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در پایان با اشاره به در پیش بودن 22 بهمن‌ماه، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، از مردم و همه اقشار دعوت کرد تا در راهپیمایی این روز، حضوری گسترده و پرشور داشته باشند و خاطرنشان کرد: در این روز پیروزی نهایی متعلق به خداوند است، از این‌رو شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه است و مردم مسلمان ایران باید به هر نحوی که می‌توانند، در این مراسم حضور یابند تا نشان دهند که دین و انقلاب را فراموش نکرده‌اند و مردم انقلابی هرمزگان بار دیگر با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، عشق و علاقه خود را به نظام و رهبری ابراز کرده و با عظمت حضور خود دشمنان اسلام را مأیوس خواهند کرد.

ارسال نظرات