بیانیه یوم الله 22 بهمن:

بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل در خصوص 22 بهمن

مبنا و رکن مهم انقلاب اسلامی سه محور اسلام، مردم و رهبری بوده است که بی تلفیق حکیمانه این سه، بی تردید این انقلاب پانمی گرفت و به پیروزی نمی رسید.
کد خبر: ۸۶۳۵۳۶۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل به مناسبت یوم الله 22 بهمن ماه سال1394 بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

در این بیانیه آمده است: بیست و دوم بهمن ماه یوم الله پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بود که ضمن قطع شدن دست مستکبران از دامن ملت ایران، نظامی جدید با حرفی نو به میدان آمد که طنین آرمان هایش امروز از خاورمیانه تا قلب آمریکا شنیده می شود.

در این قسمتی از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران در زمان ظلمت شیطان صفتان انفجار نور بود و امروز می بینیم که راه ملت ایران را بسیاری از ملت های منطقه برگزیده اند و انشاالله تا اسلامی شدن جهان این راه ادامه خواهد داشت.

در این بیانیه اشاره شده است: بزرگداشت22 بهمن به عنوان سالروز پیروزی این انقلاب در هر سال بزرگداشت مبانی، آرمان ها، اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مبنا و رکن مهم انقلاب اسلامی سه محور اسلام، مردم و رهبری بوده است که بی تلفیق حکیمانه این سه، بی تردید این انقلاب پانمی گرفت و به پیروزی نمی رسید.

در این بیانیه آمده است: اکنون در آستانه 22 بهمن هستیم ما طلاب و روحانیون بسیجی استان اردبیل به منظور پاسداشت این حماسه ماندگار، ضمن دعوت اقشار مختلف جامعه، همگام با آحاد مردم انقلابی استان اردبیل در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت نموده و بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت می نماید.

ارسال نظرات