پیام فرمانده ناحیه مهریز در خصوص حضور مردم ولایتمدار مهریز در راهپیمایی 22 بهمن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز خواستار مشارکت آحاد مردم ولایی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۳۶۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: سرهنگ علیرضا زارع گفت: ملت عزیز ایران در سی و هفتمین سالگردپیروزیانقلاببا حضور پرشور، حماسی و گسترده خود شور و شعور را به هم آمیخته و بار دیگر قدرت بی نظیر اتحاد، یکپارچگی و ولایت پذیری خود را به منصه ظهور می‌گذارند.

وی ادامه داد: بار دیگر دست قدرت الهی در آسمان ایران اسلامی نمایان شد و عظمت ملتی مسلمان و انقلابی را به جهانیان نشان داد.

این مسئول اظهار داشت: مردم فهیم انقلابی و ولایت مدار ایران در سی و هفتمینانقلاب اسلامیجشن آزادی خود از اسارت طاغوت را نشان می دهد .

زارع گفت: این ملت علیرغم پندار باطل دشمنان کوردل، ثابت کرد که همچنان در تبعیت بی چون و چرا از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز لحظه‌ای تردید به خود راه نداده و محکم و استوار بر ارزش‌های اسلامی برگرفته از مکتب رسول الله(ص) و ائمه اطهار(س) پا فشاری می‌نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهریز تاکید کرد:اینک بر مسئولین است که در خدمتگزاری به مردماز هیچ تلاشی فروگذار نکرده و خالصانه تر از همیشه یاور ملتباشند.

زارع خاطر نشان کرد:امروز که به فرموده امام خامنه‌ای (مدضله العالی) ایران اسلامی مادر بیداری اسلامی در جهان است حضور معنی دار و پرشور مردمدر همه میادینی که نیاز به همگرایی و وحدت است، درسی است برای ملت‌ها در دیگر بلاد اسلامی.

وی گفت: ایران اسلامیامروز مدرسه‌ای است بزرگ که باید جهانیان از آن الگو بگیرند و در این مدرسه عشق درس وفاق و همدلی و ایمان عمیق و خالص با خالق هستی بیاموزند.

وی تصریح کرد:حماسه حضور ملت ایران در سی و هفتمینجشن های پیروزی انقلاب اسلامی را ارج نهاده و ازهمه آحاددعوت می‌ شود تا در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نیز با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات نظام اسلامی ایران افزوده و با این حضور و حماسه ها آمادگی خود را برای گل افشانی بر قدوم مبارک منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اعلام نمایند.

ارسال نظرات