عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با«بسیج»:
نماینده مردم قائنات در مجلس تاکید کرد: : یوم الله 22 بهمن، یک بستر مناسب در جهت شناسایی و بصیرت‎افزایی و ایجاد روشنگری در بین جو عمومی جامعه و ابراز موضع‎گیری درقبال مباحث بین المللی است.
کد خبر: ۸۶۳۵۳۸۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
جواد هروی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به یوم الله 22 بهمن تصریح کرد:22 بهمن دستاورد سالیان سال تلاش مردم ایران بر استکبارستیزی بوده و مطمئنا امسال با توجه به موضوع برجام، ملت ایران قوی‎تر، منسجم‎تر و مستحکم‎تر از گذشته در صحنه حضور پیدا خواهند کرد.

هروی در ادامه گفت: قطعا  این روز تاریخی، انجمن همه جناح‎ها و گروه‎ برای انسجام نظام و تجلی حرکت و روحیه انقلابی در کالبد انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم قائنات در مجلس تاکید کرد: یوم الله 22 بهمن، یک بستر مناسب در جهت شناسایی و بصیرت‎افزایی و ایجاد روشنگری در بین جو عمومی جامعه و ابراز موضع‎گیری درقبال مباحث بین المللی است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: 22 بهمن به عنوان یک منبع انرژی در طول سال برای ما بوده که حضور غیرتمندانه مردم را به عنوان ضمانت مدیران و کارگزاران نظام قرار داده لذا نه تنها از حضور خود در 22 بهمن ها نه تنها نخواهیم کاست بلکه هر سال به این انبوهی حضور خود در صحنه‎های تاریخی خواهیم افزود.
ارسال نظرات