خبرهای داغ:
پایگاه بسیج خواهران و خانه عالم روستای قاسم آباد و مسجد امام علی(ع) در روستای بند نو بخش سه قلعه، دهه فجر در سرایان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۱۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مراسم افتتاح پایگاه بسیج خواهران و خانه عالم روستای قاسم آباد سرایان با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در محل این روستا برگزار شد.

همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم افتتاح مسجد امام علی (ع) در روستای بند نو بخش سه قلعه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد .

فرمانده ناحیه سپاه سرایان دراین مراسم هدف از افتتاح این مسجد را محلی برای اقامت مسافرین و هم وطنانی که از این جاده گذر می کنندعنوان کرد که در آنجا عبادت و استراحت داشته باشند .

محمودی از نهادهایی که در ساخت این مسجد کمک کردند تقدیر وتشکر کرد و گفت: در ساخت این مسجد مبلغی بالغ بر 600میلیون ریال با زیر بنای 180مترمربع ساخته شده است.

وی عنوان کرد: سه گروه جهادی بسیج حضور داشتند که 2 گروه جهادی از شهرهای سرایان و سه قلعه و یک گروه جهادی هم کارکنان ناحیه سپاه سرایان به همراه سربازان در ساخت این مسجد کمک کرده اند.

باستانی فر بخشدار سه قلعه نیز در این مراسم با بیان اینکه بعد از انقلاب تحولات عظیمی در عمران و آبادانی روستاها و نقاط محروم انجام شد گفت:همه و همه این تحولات در سایه خون شهدا است و الان در تمام نقاط محروم در امنیت کامل به سر می برند.

وی ادامه داد: احداث این مسجد امری بسیار مهم وضروری است و برکتی که امروز داریم و مشاهده می کنیم مرهون خون شهدا هستیم .

حجت الاسلام والمسلمین کفشی امام جمعه سه قلعه نیز به بیان جایگاه مساجد پرداخت وگفت : امروز باید جایگاه مساجد را بزرگ بدانیم واز آن ها به خوبی استفاده نماییم .

وی با بیان اینکه پنج گروه هستند که از خدا نمی ترسند: افزود: اولین گروه پیغمبران هستند وکسانی که دین اسلام را تبلیغ می کنند، انسان های خردمند از خدا نمی ترسند.

وی ادامه داد: سومین گروه که از خدا نمی ترسند دانشمندان هستند کسانی که خشیت هستند، چهارمین کسانی که با مسجد در ارتباط هستند و پنجمین گروه معماران مساجد هستند که درساخت مساجد کمک می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها