سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و تعظیم به مقام شامخ شهدای گرانفدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، احاد ملت عزیز و فهیم ایران را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فرا می خواند.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۱۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت 22 بهمن سال 1394 بیانیه ای صادر کرد که متن این این بیانیه بدین شرح میباشد:

در بخشی از این بیانیه آمده است: یوم الله 22 بهمن روز رهایی ملت ایران از طاغوت 2500 ساله شاهنشاهی و تحقق وعده حتمی الهی به مومنان در آیه مبارکه (الذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا) است.

در این بیانیه اشاره شده است:حصول توفیقات فراوان و دستاورد ها و پیشرفتهای بی نظیر ملت در عرصه های متعدد در قریب به چهار دهه عمر انقلاب اسلامی، دشمن نا امید از همه تاکتیکها و راهبردهای خصمانه را وادار کرده تا این بار در لباس دوست و با راهبرد نفوذ و تعامل اهداف سلطه جویانه و استکباری خود را به پیش برد.

در این بیانیه آمده است:سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل ضمن تبریک این روز سراسر نور محضر خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) و ملت قهرمان ایران به چند نکاتی اشاره کرده است که به طور مختصر در این بیانیه اشاره می کنیم:

پیشرفت های علمی به عنوان مقوم بخش توان داخلی و سوق دهنده ی کشور به شرایط مطلوب تر باید پیوسته توسط مسئولان دولتی تقویت و دنبال شود مسیری که تا کنون الحمدالله دستاورد های بی شماری برای ما در پی داشته است.

اسلام هراسی و ایران هراسی به عنوان راهبرد محوری جهان سلطه کماکان در سرلوحه فعالیتهای دول استکباری قرار دارد.

مجالس خبرگان و شورای اسلامی، نهادهای انقلابی برخاسته از اراده مردم برای پیش برد کشور بر اساس اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.

در زمینه پرونده هسته ای ، فرمان 9 ماده ای در این خصوص فثل الخطاب و تنها راه کاهش آسیب های برجام است و دست اندر کاران با اجرای دقیق این فرمان نباید بگذراند تجربه تلخ بیانیه الجزایر و سایر بد عهدی های آمریکا بار دیگر تکرار شود.

نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی در صف مقدم صیانت از اقتدار ملی ایرانیان قرار دارند. امروز عطر شهادت شهدای حرم در سراسر کشور پیچیده است. ما ضمن تبریک به رزمندگان مجاهدان به سبب پیروزی های اخیر در سوریه و عراق ، حمایت خود را از سربازان فداکار اسلام اعلام میذداریم و در یا دلان سپاه اسلام که آمریکا را در خلیج فارس و جهان تحقیر کردند و تفنگداران واشنگتن را با خفت و خواری دستگیر کردند درود می فرستیم.

سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و تعظیم به مقام شامخ شهدای گرانفدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، احاد ملت عزیز و فهیم ایران را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، روز نمایش اقتدار ملت و بعنوان سمبل آمادگی و حضور در صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت فرا می خواند.

ارسال نظرات