مسئول کانون بسیج مهندسین صنعتی ناحیه بندرعباس در حاشیه اردوی جهادی در شهرستان میناب اردوی جهادی را مکانی برای رشد و تکامل انسان عنوان کرد و گفت:افراد در این اردوها گوشه کوچکی از جهاد رزمندگان دوران دفاع مقدس را تجربه خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۲۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، مهندس امیر نیکخو، مسئول کانون بسیج مهندسین صنعتی ناحیه بندرعباس با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در سطح استان هرمزگان گفت: اردوی جهادی خودسازی افراد در مقابله با هواهای نفسانی است.

مسئول کانون بسیج مهندسین صنعتی ناحیه بندر عباس اردوهای جهادی مکانی برای رشد و تکامل انسان برشمرد و گفت: اردوهای جهادی محلی برای رشد انسان است و گوشه بسیار کوچکی از جهاد رزمندگان دوران دفاع مقدس را تجربه خواهد کرد.

وی افزود: امیداست اقدامات گروه جهادی کانون بسیج صنعتی هرمزگان بتواند باری از مشکلات را از دوش مردم مناطق محروم برداشته و خدمات مفیدی را ارایه نماید.

مهندس نیکخو سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در منطقه از دیگر اهداف اردوهای جهادی عنوان کردو اذعان داشت: جهادگران در این اردو با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف آشنا شدند.

برق رسانی و برق کشی سرویس های بهداشتی مساجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای بلبلی و مسجد امام رضا(ع) روستای حکمی و تهیه تجهیزات و وسایل برقی توسط کانون بسیج مهندسین صنعتی از جمله فعالیت های گروه جهادی بشمار می رفت.

ارسال نظرات