خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

دعوت از عقیلی برای پوشش اشتباه است/ فضا سازی حضور سالار عقیلی بیشتر از دهه فجر در گرگان

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص حضور سلار عقلی در پروژه ای که به صورت متمرکز توسط استاندار گلستان افتتاح شده است، گفت: با حضور عقیلی مردم را می‎خواهند پای پروژه بکشانند و این یک تفکر پوپولیستی است تا برنامه‎های دهه فجر باشد.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۴۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمدرضا سبطی پیش از ظهر امروز در گفت‎گو با خبرنگاران با بیان اینکه دهه فجر دهه پیروزی انقلاب اسلامی و دهه اعتقاد راسخ مردم به ولایت فقیه است، گفت: بدهی است که روح پرفتوح شهدا در این ایام خشنود است و تدام انقلاب اسلامی به ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد انجامید.

وی تصریح کرد: برای اینکه امروز بتوانیم راه شهدا را به طور واقعی ادامه دهیم می‎بایست بتوانیم آرمان‎های شهدا را حفظ کنیم و راه آنها را ادامه دهیم و نگذاریم در مسیر‎های مختلف رنگ و بوی راه شهدا تغییر کند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان یادآور شد: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس مردم سلاح بدست گرفتند و در جبهه‎های حق بر علیه باطل حضور پیدا کردند امروز نیز نیاز است در ایام الله دهه فجر با حضور پرشور در در 22 بهمن ماه بار دیگر از آرمان‎ها انقلاب اسلامی دفاع کنند.

سبطی ابراز داشت: به عنوان یک عضو کوچک و به عنوان خادم مردم وظیفه دارم که در مصوبات شورای اسلامی در صحن و کمیسیون‎ها شیوه امام شهدا و شهدا را حاضر و ناظر بر عمال خودم بدانم و بتوانم تجسم کنم که برادر شهید من ناظر بر من است.

وی ابراز داشت: پروژه گلشهر و به ناچار پروژه صیاد شیرازی را رای دادیم  و هر دو پروژه نیازی نبوده و با تملکات و با روگذر وتقاطع سه سطحی جمعا 140 میلیارد تومان هزینه دارد در صورتی که در طرح جامع شهر محور خیابان ولی عصر و نهار خوران به عنوان شریانی درجه دو بوده و طرح جامعه به صراحت اشاره کرده که شریان‎های درجه دو باید هم سطح و نه غیر هم سطح مدیریت و ساماندهی شود.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه در اجرای این پروژه‎ها به وضوح اسراف را دیدم، افزود: عدم صرفه و صلاح در واگذاری عرصه پنج آذر پرواضح بود و با تمامی تهدیدهای به عمل آمده من از اعتقاد خودم در اشتباه و اسراف و ابراز این موضوع کوتاهی نکردم و تاجایی که می‎توانستم تلاش کردم که پروژه گلشهر اتفاق نیفته و همچنین صیاد شیرازی که با اشتباه دوستان با لجاجت شهردار اتفاق افتاده ، چاره‎ای نبود که صیاد هم مصوب کنیم.

سبطی در ادامه ضمن تشکر از همه دلسوزان و کارهای درستی که شهرداری در سطح شهر انجام داده، گفت: پروژه زیر گذر معلم را پروژه خوبی می‎دانم و پروژه دیگر نزدیک به این پروژه را در حال و آتی تایید می‎کنم.

وی با بیان اینکه پروژه های ما بایستی پیوستگی با مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصاد شهری داشته باشد، خاطرنشان کرد: به واسطه اجرای پروژه‎های گلشهر و صیاد شیرازی 2.5 کیلومتر جداره اقتصادی شهر از حیز انتفاع افتاد و اسرف هم در تبلیغات و هم در بودجه پروژه انجام پذیرفت.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه دوستان اعتقادشان بر این است که مردم راضی هستند، یادآور شد: با اجرای پروژه‎های به این شکل و تقاطع غیر هم سطح در این محور آسیب‎های زیادی به بار خاطرات ذهنی  مردم  از این منطقه زده‎ایم.

سبطی با بیان اینکه 30 متری رازی و خیابان‎های موازی این طرح می‎بایست توجه شود، یادآور شد:  با 140 میلیارد تومان می‎توانستیم پارکینگ‎هایی را در محور ولی عصر تملک کنیم و این نگاه را من تایید نمی‎کنم.

وی به اسراف در بیت المال برای چنین پروژه‎هایی که مخاطبین آن افراد غیر متخصص و عام مردم هستند، بیان داشت: مردم که در این محور زندگی می‎کنند عمدتا اعتقاد دارند که نیازی به این تقاطع‎های غیر هم سطح نبوده و یا زیرگذر نیاز نبوده و رو گذر بهتر می‎توانست عمل کند.


 دعوت از سلار عقیلی در این تقاطع به جهت پوشش دادن اشتباه است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص افتتاح مجدد زیرگذر صیاد برای دومین بار بعد از افتتاح آن به صورت متمرکز در پروژه‎های شهر گرگان توسط استاندار گلستان گفت: پر واضح است دعوت از سلار عقیلی در این تقاطع به جهت پوشش دادن این اشتباه است که مردم رضایت دارند از اجرای این پروژه و پرواضح است سیاست اصلی شهردار نه به خاطر دهه فجر بلکه به خاطر این موضوع بوده است.

سبطی ابراز داشت: با حضور عقیلی مردم را می‎خواهند پای پروژه بکشانند و این یک تفکر پوپولیستی است تا برنامه‎های دهه فجر باشد.

وی گفت: حضور سالار عقیلی لجاجت و بداخلاقی است و بارها این مسائل مطرح شده و کسی به حرف ما گوش نداده و لجاجت‎ها و اسرارهای بی‎مورد که در آن تدبیری نیست اتفاق افتاده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه به جای سالار عقیلی با این همه حاشیه می‎توانستند از گروه‎های خوبی که در کشور است استفاده می‎شد و این به نظر من نه از نظر تخصصی برای صدا مناسب است و اگر اجرای برنامه بود می‎بایست در تالارفخر الدین اسعد گرگانی اجرا می‎کرد.

سبطی گفت: فضا سازی و حضور سالار عقیلی در افتتاح این پروژه حساب شده است و تفکری پشت این موضوع آقایان داشتند و از نظر من فضا سازی شهر گرگان در ایام الله دهه فجر ضعیف است.

وی با بیان اینکه مقصر اصلی حضور سالار عقیلی  کسانی هستند که تصمیم ساز برای حضور عقیلی شدند، گفت: اطلاعی از اینکه چه کسانی برای حضور سالار عقیلی در گرگان و افتتاح این پروژه گرفتند ندارم.


از دیدگاه من شهردار شومن واقعی است  این زیبنده گرگان نیست که بنر‎های سالار عقیلی از بنر‎های دهه فجر بسیار بسیار پررنگ‎تر باشد 

عضو شورای اسلامی شهر گرگان  با بیان اینکه تبلیغات زیادی برای پروژه‎های شهرداری اشاره کرد و گفت: از دیدگاه من شهردار شومن واقعی است و شومن خیلی خوبی است.

سبطی با بیان اینکه اطلاعی از رقم برگزاری مراسم‎های افتتاح این پروژه ندارم، گفت:  شهردار گرگان برنامه‎ها را به هیچ شکلی با شورا هماهنگ نمی‎کند و حداقل این بود که سین برنامه‎ها افتتاح این پروژه در کمیسیون فرهنگی  بحث می‎شد و خطری که ما احساس می‎کنیم تک روی‎های شهردار است.

وی حضور سالار عقیلی زیبنده گرگان نیست، گفت: این زیبنده گرگان نیست که بنر‎های سالار عقیلی از بنر‎های دهه فجر بسیار بسیار پررنگ‎تر باشد و این موضوع را من درک نمی‎کنم و اگر این موضوع در شورا مطرح می‎شد قطعا با مخالفت رو به رو می‎شد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: شهردار از تفکرات شورای اسلامی شهر گرگان آگاه هست و انتظار ما این بود که 140 میلیارد را در طرح تملک شبکه جدید در طرح تفضیلی قرار بگیرد.

سبطی بیان داشت: هنوز تملکات رازی باقی مانده است و یک گره زیرگذر آن 20 میلیارد تومان هزینه می‎برد و جابجایی درخت و پیاده سازی در پیمان نبود و جماع نزدیک 18 تا 20 میلیارد هزینه برده است.

وی با بیان اینکه میدان صیاد با راه اندازی رازی مشکل صیاد را حل می‎کرد، گفت: حامیان شهردار در شورا کرسی نمایندگی مردم را به کرسی نماینده شهردار در شورای شهر تبدیل کردند و اینهایی که رای از مردم گرفتند باید گوششان به حرف مردم باشد اما این بزرگواران نماینده مردم شهردار در شورای شهر هستند نه نماینده مردم.

این مسئول در خصوص نامگذاری بلوار بهارستان به نام شهید حتم‎لو گفت: از دیدگاه من وقتی که در زیرگذر معلم در شورا مصوب شد که شهید حتم‎لو شود آنجا به نظر من برخی از دوستان کوتاهی کردند و از این مصوبه حمایت نکردند و به دنبال آن این نگاه اتفاق افتاده است.

سبطی با بیان یک هزار تومانی اسراف را نمی‎پذیریم ، خاطرنشان کرد: به عنوان یک رای مخالف این موضوعات هستند و حالا اگر می‎خواهند از انتقاد من یک فرد مخالف توسعه جلو دهند بسیار نا روا است  چرا که وجود شورا یعنی خرد جمعی است و خواسته‎های مردم باید در شورا مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار