دومین نمایشگاه عکس حماسه حضور به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان تربت جام و انجمن عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مجتمع فرهنگی و هنری ولایت این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۶۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان تربت جام  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اعلام این خبر، افزود: طی فراخوانی که داده شد و استقبال خوب هنرمندان بسیجی ، 30 اثر برگزیده از 12 عکاس در قالب نمایشگاهی در محل مجتمع فرهنگی و هنری ولایت به نمایش در آمد.
محسن دادی، با اشاره به جایگاه هنرمندان بسیجی و تاثیر گزاری این قشر بر جامعه و همچنین اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: هنرمندان قشر تاثیر گزار و مهمی در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: هنرمندانی که در مسیر انقلاب و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند، می توانند بهترین بازوی روشنگری و بصیرت افزایی باشند.

وی نمایش حضور حماسی مردم در مراسم های ملی و مذهبی و همچنین ترویج آرمانهای انقلاب را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و گفت: این نمایشگاه از 16 تا 23 بهمن ماه دایر خواهد بود فرماندار و مسئولان اجرایی، بخشداران و قشرهای مختلف مردم از این نمایشگاه استقبال کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها