دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: شهدای عرصه مواد مخدر در این استان جهادگونه با سوداگران مرگ مبارزه و جان خود را در این راه مقدس تقدیم کردند.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۹۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج محمد هادی مرعشی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از خانواده شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر در سالن علامه حلی دانشگاه آزاد در زاهدان اظهار داشت: این استان شهدای زیادی را در مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام و سلامت جامعه بین المللی کرده که باید همواره از خانواده های آنان تقدیر کرد.
وی گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان پیشروترین استان کشور یا به عبارتی خط مقدم جهان در جبهه مبارزه با مواد مخدر است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: آرامش امروز جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدای عرصه مواد مخدر است.
مرعشی افزود: شهدای گرانقدری که در راه مبارزه با مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نایل شده اند، گواه روشنی بر مبارزه جدی ایران با پدیده شوم اعتیاد است.
وی نسبت به صنعتی شدن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان هشدار داد و افزود: شیوع مصرف مواد مخدر صنعتی در بین مردم استان در سال های اخیر بیشتر شده است.
وی بیان کرد: با توجه به همجواری سیستان و بلوچستان با کشور افغانستان به عنوان تولید کننده اصلی مواد مخدر در دنیا، مبارزه با این پدیده شوم در این منطقه نیازمند توجه جوامع بین المللی است.

ارسال نظرات