عضو هیات مدیره موسسه خیریه مهر گیتی گفت:

تاکنون 850 بیمار ناهنجاری کام و دهان سیستان و بلوچستان برای ویزیت نام نویسی کرده اند

عضو هیات مدیره موسسه خیریه مهر گیتی گفت: 850 بیمار ناهنجاری کام و دهان سیستان و بلوچستان برای ویزیت از سوی پزشکان خیر نام نویسی کرده اند که تاکنون به مناسبت دهه مبارک فجر 700 نفر آنان بطور رایگان ویزیت شده اند.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۹۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

حمید بختیاری سه شنبه شب در حاشیه بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از فعالیت های گروه پزشکان خیر ناهنجاری های کام و دهان در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل شمار زیاد بیماران روزانه حدود 30 عمل انجام می شود و تا کنون حدود 75 عمل انجام شده است.
وی ادامه داد: هم اینک 10 پزشک در اتاق عمل مشغول فعالیت و سه پزشک نیز در حال ویزیت بیماران هستند.
وی افزود: همکاری دستگاه های مختلف استان بسیار خوب بوده و هم اینک چهار اتاق عمل و یک بخش بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) در اختیار این پزشکان قرار دارد.
عضو هیات مدیره موسسه مهر گیتی تصریح کرد: وسعت کار در سیستان و بلوچستان بی مانند است زیرا به دلیل در اختیار نبودن آماری از افراد مبتلا به ناهنجاری های کام و دهان پیش بینی می شد که بیماران انگشت شماری در این استان وجود داشته باشند.
بختیاری پیش بینی کرد: شمار بیماران مراجعه کننده در روزهای آینده افزایش یابد.
وی گفت: عمل های جراحی برای درمان بیماران تا روز پنجشنبه ادامه دارد.
وی اظهار داشت: بیمارانی که در این چند روز امکان جراحی آنان وجود نداشته باشد برای درمان به پزشکان مقیم ارجاع داده می شوند تا بدون پرداخت هیچ هزینه ای تحت درمان قرار گیرند.
عضو هیات مدیره موسسه مهر گیتی افزود: در این امر بسیاری از دستگاه ها به ویژه آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همکاری خوبی داشتند و به همراه خیرین هزینه ایاب و ذهاب و اسکان بیماران را برعهده گرفتند.
تیم پزشکی فوق تخصص ناهنجاری های کام و دهان در چهاردهمین سفر استانی خود، به مناسبت دهه مبارک فجر از 18 بهمن ماه جاری با استقرار در بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان فعالیت خود را آغاز کرده و تا 23 بهمن در زاهدان حضور خواهند داشت.
استاندار سیستان و بلوچستان به همراه شماری از مسئولان استان شامگاه امروز/سه شنبه/ باحضور در بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) زاهدان از نحوه ویزیت و جراحی این تیم پزشکی بازدید و با آنان دیدار و گفت وگو کرد.
علی اوسط هاشمی در جریان این دیدار از تلاش پزشکان خیر و نیکوکار و موسسه مهر گیتی به سبب استقرار این گروه در زاهدان و درمان رایگان بیماران تقدیر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار