ملت هوشیار با الهام از فرامین مقام عظمای ولایت برخود فرض دارد تا با انتخاب اصلح کسانی را به مجالس مهم خبرگان رهبری و شورای اسلامی بر گزیندکه در مسیر نظام اسلامی در مقابل دشمنان دین خدا مستقل، آزاد و شجاع بایستد و حرف دشمن را نزده و در مسیر انتخاب اصلح یا شناخت داشته باشد یا به لیست هایی اعتماد کند که به دینداری تقید و قرار داشتن در خط امام و انقلاب اسلامی انان ایمان دارند.
کد خبر: ۸۶۳۵۶۲۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱



خبرگزاری بسیج مازندران، در آستانه 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران  سپاه کربلای مازندران بیانیه ای صادر کرد.

 در این بیانیه امده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

« جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا »

درحالی وارد سی وهشتمین سال پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی می شویم که رژیم شیطانی و استکبار باهمه تلاشهای چندین ساله خود از سویی با تولید وراه اندازی اسلامی دروغین درجهان و از سویی با نفوذ خبیثانه برمبنای توافقات هسته ای در نظام الهی سیاسی انقلاب اسلامی برای فریب و ایجاد نفاغ بین جوامع انسانی بویژه جامعه اسلامی با پلیدترین روش ها قصد دارد این ایدولوژی بزرگ را در بین صاحبان ادیان دیگر به تمسخرو تنفر بکشاند.

بی شک تمدن اسلامی که عدالت، برابری وتعالی بشیریت را دربرابر تمدن های انحصارگرا وتبعیض آلود اثبات می کند در بطن اندیشه های آزاد جهان جایگاهی گرفت که موجب برانگیختن خشم و غضب بد خواهان گردید.

امروز خدای منان را شاکریم که شاهد شکست های پیاپی استکبار وصهیونیزم بین الملل هستیم.

خدا را شاکریم اقتدار و عظمت امروز ما مرهون استقامت و پایداری چندین ساله مومنین نظام انقلاب اسلامی ای است که برای ازادیخواهان جهان نیز بسان الگویی بزرگ در مبارزه با ظلم استکبار شد و از این جهت دشمن همه شیوه های شیطانی را در اسقاط و پاره کردن نسخه شفا بخش بشریت در برابر قدرت انقلاب اسلامی که برگرفته از ایمان الهی است مورد آزمایش قرار داد و بحمد خدای متعال همچنان با شکست های مفتضانه روبرو می شود.

اینک در آستانه عمرجدید انقلاب اسلامی فصل نوینی دربرگه تاریخ ورق خورد که نشات گرفته از مجاهدت و استقامت توام با ایمان و اخلاص ملت و مسئولین وفادار و دلسوز به نظام مقدس است و در این عرصه هوشیاری ما را در مسائل مختلف از جمله انواع نفوذ در موضوعات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... نه دو چندان که هزاران چندان می طلبد.

دولت و ملت بزرگ انقلاب اسلامی که برای اثبات حقانیت نظام، خون های پاک عزیزان شان را در تکمیل زنجیره علمی ، اقتصادی، سیاسی، فرهنگ اسلامی و ... اهدا کرده اند، هوشیارانه وآگاهانه میدانند، تسلیم پذیری گرگ استکبار در توافقات، نه برای ابد باقی خواهد ماند،که مجموعه مذاکرات دشمنانی که تا دیروز، علنا همگی برعلیه نظام اسلامی صف کشیده بودند، طرحی خبیثانه برای نفوذ شیطانی است، تا درفرصت به وجود امده، با فریب ساده اندیشان ظاهربین، ضمن ترمیم و احیای اقتصاد ورشکسته خود وهمپیمانانشان، ازآب گل آلود فضای توافق، چرخه بازار سرمایه ای ایران - که اندکی است قصد تحرک و خود اتکایی کرده - را مجددا با ورود کالای امریکایی واروپایی از رونق بیاندازد و بیکار ی تولید کنندگان داخلی را رقم زده و با مصرف گرایی، سوغات نامیمون غربی، ما را به چالش اقتصادی و رکود کمر شکنی برسانند که سالهاست گریبان غرب را گرفته و در واقع خود را از مهلکه برهانند!

ملت انقلاب اسلامی به خوبی میداند ارتباطات باکشورهای خارجی ای که تادیروز چشم دیدنمان رانداشتن و با انواع حیله های ضد بشری چون تحریم، تزریق خون آلوده، افکندن بمب شیمایی، خود داری از کمک بشر دوستانه و ... قصد جان مومنین انقلابی کرده بودند، نباید شتابان و ذوق زده مان کند.

ملت انقلاب اسلامی برآن باور است تنها راه نجات کشور در موضوع شکوفایی همه جانبه بویژه اقتصادی ، خود باوری، و تکیه بر تلاش، تفکر، ایمان و غیرت نیروهای مومن و مخلص در عرصه اقتصاد مقاومتی و تعمیم آن در بدنه زندگی آحاد جامعه، از خرد و بزرگ است.

ملت وفادار در حالی فجر انقلاب را جشن می گیرد که در آستانه دو انتخاب، متمایز از انتخابات گذشته به سر می برد و در این عرصه با اهمیت دادن به مشارکت شکوهمند در آن با آرای درست خود قدم موثری در ثبات اهداف و ماندگاری انقلاب اسلامی با توکل برخدا و در جهت رضایت حضرت حق بر خواهد داشت.

ملت هوشیار با الهام از فرامین مقام عظمای ولایت برخود فرض دارد تا با انتخاب اصلح کسانی را به مجالس مهم خبرگان رهبری و شورای اسلامی بر گزیندکه در مسیر نظام اسلامی در مقابل دشمنان دین خدا مستقل، آزاد و شجاع بایستد و حرف دشمن را نزده و در مسیر انتخاب اصلح یا شناخت داشته باشد یا به لیست هایی اعتماد کند که به دینداری تقید و قرار داشتن در خط امام و انقلاب اسلامی انان ایمان دارند.

ملت وفادار درحالی فجرانقلاب را جشن میگیرد که در آستانه دوانتخاب مهم ومتفاوت از انتخابات گذشته قرار گرفت ودراین عرصه بین دلسوزان انقلاب اسلامی ودلدادگان استکبار تمایزی قائل میگردد وهرگز حاضر نمیشود ذره ای در ذهن پاک خود تصور کند که کلید گشایش به غیر از ید خداوندی دردست شیطان و ایادی آن باشد.

ملت انقلابی پس از 36 سال چنان با انقلاب اسلامی خو گرفته که تفکر نواندیشان به اصلاح روشنفکر غرب زده را مبنی برپایان تاریخ مصرف انقلاب مطرود دانسته وبرآن باوراست که تا ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) واقامه انقلاب جهانی درپی زمینه سازی ظهورش پاسداری کند.

ملت های بیدار میدانند تنها انقلاب اسلامی زمینه استحکام بهترین ایده ئولوژی نظام جهانی را فراهم می کند و انقلاب های لیبرال دموکراسی که برخی امروز به اشتباه داعیه دار آنند ناپایدارو شکننده خواهدبود.

دلسوزان انقلاب اسلامی امر به معروف ونهی ازمنکر را واجب و از پایه های اسلام دانسته و واقف اند دشمن گرد و خاک توطئه ها را به سمتی جریان می دهد که با ایجاد غبار بی بصیرتی، حق و باطل جا بجا شده، تا در این فضا، باطل را معروف وحق را باطل جلوه دهد و با تشویش اذهان ملت تحقق تمدن نوین اسلامی را با چالش مواجه یا موجب تعلیق آن گردد.

ملت انقلابی به مرحله ای ازدرک رسیده است که بداند پیامد های خطرناک دوقطبی سازی و القاء نظام بر مبنای جمهوری اسلامی بدون انقلاب اسلامی از دسیسه های فکری استکبار خبیث امریکا و دشمنانی است که سعی دارند تشکیک در جمهوری اسلامی یا انقلاب اسلامی را بوجود آورند.

این ملت رمز استمرار و ماندگاری انقلاب را در تبعیت از رهبری معظم، ایمان، اخلاص ، حضور به موقع و به اندازه در صحنه های حساس نظام در نگهداری از آرمانهای ارزشی و الهی می داند و همواره با این معیار ادامه طریق می کند.

جامعه انقلابی به خوبی می فهمند تاکسانی که به هر دری زده تا از « کد خدا » آمریکای جهانخوار دنباله روی کنند ، خدا را ا نمی بینند ، یا کافیش نمیدانند واز برتری قدرت لا یزالی حق چیزی در ادراک ندارند.

دغدغه داران نظام انقلاب اسلامی تحول را گامی موثر در پویایی دانسته و خواستار اصلاح امور درموازات احکام الهی واسلامی اند وازبرخی شرایط غیرالهی موجود درسیستم های داخل نگرانند و اعتقاد دارند، افراد اصلح با مسئولیت در مسند های تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام انقلاب اسلامی دراجرای حکومت فقهی، ماندگاری نظام الهی و ترفیع وضع معیشتی مردم دلسوزانه گامی مهم برخواهند داشت.

ملت قدر شناس، اقتدار وافتخار افرینی نیروی های مسلح انقلاب اسلامی را در سایه مجاهدت و عملکرد شجاعانه، به اندازه و به موقع فرزندان مومنی دانسته که در ادوار تاریخ انقلاب و نظام اسلامی همپای ملت با تبعیت از رهبری فرزانه ، آگاه، عادل و دلسوز هر گونه خدعه و شرارت دشمن را پاسخ داده و ضمن حمایت از نیرو های مسلح، بر اقدامشان ارج می نهد.

ملت و همه دسنگاهها برخود فرض می دارد که به پاس قدر شناسی و به منظور بجای آوردن شکر از خدای متعال در صحنه های نورانی عرصه های درخشان نظام و انقلاب اسلامی چون؛ جشن پیروزی انقلاب، راهپیمایی شکوهمند 22بهمن و انتخابات سرنوشت ساز همراه و مطیع امر ولی فقیه زمان بوده و با حضور به موقع منسجم و متحد، ضمن ابراز وفاداری به انقلاب اسلامی و امیدآفرینی برای دوستان ، یاس و نامیدی را برای دشمن به صدا دراورند. الله و اکبر و لله مستعان.

ارسال نظرات
پر بیننده ها