هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر:

دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با خانواده شهیدان اعتدال‌پور

هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با خانواده شهیدان اعتدال پور دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۵۶۳۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به همراه جمعی از مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان با خانواده شهیدان محمدعلی، جمشید و علی‌اصغر اعتدال پور دیدار و به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

در این دیدار، عبدالله قاسمی پیر بلوطی با تجلیل از مقام والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس، خانواده معظم شهیدان اعتدال پور را اسوه صبر و استقامت دانست و افزود: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را درزمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی عزت و اقتدار کنونی کشور را حاصل خون شهدا دانست و تصریح کرذ: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم.

پدر و مادر شهیدان اعتدال پور نیز در این دیدار با تشکر از حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، خاطراتی از فرزندان شهید خود بیان کردند.

گفتنی است، شهیدان جمشید، محمدعلی و علی‌اصغر اعتدال پور در عملیات خیبر سال 62 باهم حضور داشتند که برادرشان علی‌اصغر در این عملیات به فیض شهادت رسید و در عملیات غرورآفرین کربلای 5 نیز شهید جمشید اعتدال پور همراه برادرش محمدعلی شرکت کرد و در شب 21/10/65 به فاصله‌ی چندساعتی از یکدیگر به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار