مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: دشمن به عناصر غرب گرا و دوستداران آمریکا که می توانند دالان جریان نفوذ باشند، امید بسته اند.
کد خبر: ۸۶۳۵۶۶۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد در جلسه شورای مشورتی مدیران، معاونت ها و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان های استان گیلان با اشاره به نقش دشمن در منطقه و جهان اظهار کرد: امروز با قدرت یافتن محور مقاومت در منطقه و شکست و رسوایی محور غربی – عربی و گروه های تکفیری، نظام سلطه و استکبار جهانی به رهبری آمریکا برای نجات از این وضعیت، ابتکار "تغییر میدان" را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: دشمن به جهت اشراف اطلاعاتی که دارد، هم نقش اساسی و تاثیرگذار ایران در رویارویی با نظام سلطه را می داند و هم قدرت و توانمندی انقلاب اسلامی در به چالش کشاندن نقشه های نظام سلطه و همپیمانانش را در برون مرزی می داند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن برای خنثی سازی این نقش محوری، ابتکار "تغییر میدان" را اتخاذ نموده است، گفت: با این کار می خواهند در سایه تعامل، مجذوب سازی و روابط به ظاهر مسالمت آمیز، به اهدافی برسند که می بایست در میدان نبرد به آنها رسیده باشند.

حجت الاسلام معتمد با اشاره به اینکه امروز دشمن طرح و نقشه های خود را در داخل کشور دنبال می کند، ابراز نمود: آنان به عناصر غرب گرا و دوستداران آمریکا که می توانند دالان جریان نفوذ باشند، امید بسته اند و آنچه توقع دارند این است که با ترویج اندیشه هم زیستی مسالمت آمیز، روحیه تنفرگرایی و انزجار ملت ما را نسبت به آمریکا تضعیف و یا قدری کم کنند و برای دست یابی به این هدف، از حرکت هرمی معکوس استفاده می کنند. یعنی امکان کنار آمدن، تبادل و تعامل با کشورهای اروپایی فرانسه و انگلیس به وجود آید و در نهایت این ارتباط و تعامل به آمریکا ختم شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: ملت ما و به خصوص مسئولین باید مراقب شیطنت ها و ترفندهای دشمن باشند و راه مقابله با این تاکتیک دشمن تاکید بر ایستادگی در برابر استکبار و نظام سلطه و همچنین نگاه به درون، خود باوری، اعتماد به نفس و اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات