سه پروژه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در زنجان افتتاح شده است.
کد خبر: ۸۶۳۵۶۶۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه در دهه فجر سه پروژه اقتصاد مقاومتی افتتاح شده است، گفت: در پرروژه های افتتاح شده ی اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال 11 نفر به طورمستقیم و 20 نفر به طور غیرمستقیم فراهم شده است.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی با اشاره به اینکه دو عرصه پرورش قارچ و یک عرصه پرورش ماهی در دهه فجر سال جاری افتتاح شده است افزود: پروژه های افتتاحی با اعتبار 70 میلیون تومان بوده است.

وی، تصریح کرد: در طول سالجاری 25 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای بسیجیان سپاه ناحیه زنجان پرداخت شده است

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خلطر نشان کرد: بیش از 110 نفر از بسیجیان وام اقتصاد مقاومتی دریافت کرده اند که زمینه اشتغال 220 نفر به طور مستقیم و 400 نفر به طور مستقیم فراهم شده است.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه تسهیلات اقتصاد مقاومتی از هفت تا 30 میلیون تومان بوده تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای بسیجیان 16 در صد است،افزود: تسهیلات صنایع تبدیلی 18 درصد از پنج تا 30میلیون تومان است که به بسیجیان پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از افتتاح یک عرصه پرورش بلدرچین خبر داد و گفت: با افتتاح عرصه پرورش بلدرچین زمینه اشتغال 4 نفر به صورت مستقیم و هشت نفر به صورت غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

طهماسبی با بیان اینکه در هفته بسیج دو پروژه پرورش قارچ توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان افتتاح شده است، تصریح کرد:پروژه پرورش قارچ با اعتبار 60 میلیون تومان افتتاح و زمینه اشتغال چهار نفر به طور مستقیم و شش نفر به طور غیرمستقیم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه 27 نفر از بسیجیان سپاه ناحیه زنجان به اردوی یک روزه حلقه های صالحین به روستای لگاهی بخش قره پشتلو اعزام شده اند، تصریج کرد: هدف از اعزام بسیجیان به روستای لگاهی محرومیت زدایی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه کلاسهای نهضت سوادآموزی در طول دهه فجر در چهار منطقه از سطح شهرستان زنجان و روستاهای زنجان با هدف سواد آموزی برگزار شده است، تصریح کرد: کلاس های نهضت سواد آموزی تا آخر خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

طهماسبی از راه اندازی بازارچه اقتصاد مقاومتی توسط بسیجیان خواهر سپاه ناحیه زنجان خبر داد و افزود: 15 نفر از بسیجیان خواهر سپاه ناحیه زنجان محصولات مشاغل خانگی خود را برای فروش در بازارچه اقتصاد مقاومتی عرضه کردند.

ارسال نظرات