امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه حاکمیت مردم بر مردم از طریق انتخابات از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است گفت: یکی از ویژگی های ممتاز این انقلاب آن است که همه مسئولین نظام، توسط مردم انتخاب می شوند.
کد خبر: ۸۶۳۵۶۹۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین احمد عبدالله زاده پاشاکی در جشن برزگ انقلاب که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد؛ ضمن تبریک دهه فجر، انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ ترین نعمت هاست که در قرن معاصر نصیب ما شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی نتیجه همراهی تمام اقشار به رهبری امام خمینی (ره) بود.

وی با اشاره به راهپیمایی 22بهمن گفت: راهپیمایی باشکوه 22بهمن مشت محمکی به دهان یاوه گویانی است که با قلم و رسانه های خود بیان می دارند که مردم از انقلاب بریده اند، اما حضور مردم در این راهپیمایی به دشمنان ثابت می کند؛ اگرچه در کشور نقصان و کمبودها وجود داشته باشد اما بر این نقصان ها فائق خواهیم آمد.

امام جمعه موقت رشت اضافه کرد: ملت ایران خود را سهیم این انقلاب می دانند و شاهد این امر؛ تقدیم هزاران شهید و آرمان خواه در تمام اقشار است.

حجت الاسلام عبدالله زاده با اشاره به اینکه حاکمیت مردم بر مردم از طریق انتخابات از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است گفت: یکی از ویژگی های ممتاز این انقلاب آن است که همه مسئولین نظام، توسط مردم انتخاب می شوند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن انتخاب افراد در انتخابات گفت: امروز رهبر انقلاب تاکید دارند که صندوق امانت است، لذا باید براساس مصلحت اشخاص را انتخاب نکنیم بلکه باید براساس ویژگی های ولایتمداری، توانمندی و تعهد افراد را برگزید.

امام جمعه موقت رشت یادآور شد: مدیری موفق است که بر مشکلات فائق آید و فردی امین باشد،  نمی توانیم بر قانوس فکری ایرانیان جا ندارد.

حجت الاسلام عبدالله زاده ولایت فقیه را بزرگترین دستاورد این انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: برخی ها می گویند ولایت فقیه دیکتاتوری است، اگر ولی فقیه در چهارچوب ولایت فقیه حاکمیتش ضددیکتاتوری است

ارسال نظرات