جانشین سپاه استان سمنان با پرسنل و فرماندهی یگان ویژه استان سمنان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۱۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، جانشین سپاه استان سمنان با پرسنل و فرماندهی یگان ویژه استان سمنان دیدار و گفت و گو کرد و از یگان موتوری و نوپوی این یگان سرکشی کرد.
سیف علی مصطفی پور، فرمانده یگان ویژه استان سمنان در این دیدار گفت: یگان ویژه در هر زمان در صحنه عمل آماده و حاضر به یراق است.

وی افزود: یگان ویژه پس از ادغام ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی در سال 70 به صورت نیروی حرفه ای کار خود را آغاز کرد.

فرمانده یگان ویژه استان سمنان خاطرنشان کرد: برنامه ها و اهداف و اولویت یگان ویژه از ابتدای تشکیل تا کنون به منظور و با هدف مبارزه با تروریسم و ثبات امنیت و به عنوان نیروی احتیاط در مأموریتهای ناجا به ویژه مقابله با اغتشاشاشات فعالیت کرده است.

مصطفی پور با بیان اینکه اکنون نیز در تمام استان های کشور یگان ویژه به صورت مستقل وجود دارد و مأموریت های پشتیبانی و عملیاتی بر عهده این یگان است، عنوان کرد: امروز یکی از موفقیت ها یگان ویژه سرعت عمل بالای نیروهای تحت امرش است که در کمتر از 5 دقیقه جهت مقابله با هر گونه اغتشاش آماده به خدمت است.

وی کنترل اغتشاشات، رهایی گروگان ها و امداد و نجات را از جمله دیگر وظایف مهم یگان ویژه برشمرد و افزود: یگان ویژه در همه حال آماده خدمتگذاری به مردم است.

امنیت پایدار در مواقع بحران را  را مدیون آمادگی رزمی نیروهای یگان ویژه هستیم

در ادامه سرهنگ اسحاق هراسانیان،‌جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان با اشاره به قیام امام حسین برای احیای دین جدش پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: اسلام با شهادت امام حسین (ع) احیا شد و جانی دوباره گرفت.

وی تصریح کرد:‌دشمنان می خواهند انقلاب نباشد و خودکفایی و استقلالی وجود نداشته باشد؛ بنابراین در چنین شرایطی همگان موظفیم یزیدیان زمانمان را بشناسیم.

جانشین سپاه استان سمنان گفت: دشمنان درصدد تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی با جنگ نرم هستند و می خواهند سبک زندگی خودشان را جایگزین کنند.

هراسانیان بیان داشت: حکومت اسلامی نظام شاهنشاهی و طاغوتی را به زمین زد و امروز این استقلال و امنیت را مرهون خون شهدای انقلاب هستیم.

وی در ادامه به دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو نیز اشاراتی داشت و افزود: حق مردم شرکت در انتخابات و انتخاب نماینده مورد قبولشان است.

جانشین سپاه استان سمنان گفت: اسلام به هیچ کس بدهکار نیست و آنکه بدهکار است ماییم که بدهکار انقلاب هستیم.

هراسانیان گفت: باید بیدار و هوشیار و با بصیرت باشیم چرا که دشمنان پول و هزینه های هنگفتی را در انحراف دین و اخلاق و اسلام و انقلاب صرف کرده و می کنند.

وی در ادامه خطاب به نیروهای یگان ویژه گفت: شما نیروهای یگان ویژه خیلی خوب در فتنه 88 حضور یافتید و امنیت خوبی را برقرار کردید.

جانشین سپاه استان سمنان گفت: امنیت پایدار امروز را مدیون بیداری و آمادگی رزمی شما نیروهای یگان ویژه در مواقع بحران هستیم.

هراسانیان هماهنگی بین نیروهای مسلح و برگزاری جلسات هماهنگی و همفکری بیش از این را در خدمت رسانی به انقلاب اسلامی لازم و ضروری دانست و گفت: باید قدردان انقلاب باشیم و نگذاریم دشمنان به اهداف شومشان دست یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها