امام‌جمعه شاهرود:

باید زمینه‌های تحول‌آفرینی معنوی و دوری از رفاه‌طلبی را در خود ایجاد کنیم

امام‌جمعه شاهرود در گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود که به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد بر اهمیت تحول‌آفرینی معنوی و دوری از رفاه‌طلبی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۲۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام و المسلمین محمود ترابی در گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود ضمن تبریک 37 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و با تأکید بر اینکه این انقلاب زمینه‌ساز تحول اساسی در جهان است، گفت: انقلاب اسلامی در دورانی قرارگرفته است که باید تحولات اساسی را در جهان ایجاد کند و آن را به تمام جهانیان نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور فرج است خاطرنشان کرد: دوران فرج دورانی است که عوامل برزخی و باطنی به‌ظاهر نزدیک می‌شود و انقلاب اسلامی باید زمینه‌های تحول را تقویت کند.

ترابی ذکر خداوند را آغازگر امور معنوی و عامل قوی در تحول‌آفرینی دانست و با تأکید بر اینکه باید محور معنویت را در خود تقویت کنیم افزود: کسی که دغدغه رفاه‌طلبی دارد و به تعبیر امام مرفه بی‌درد باشد نمی‌تواند تحول‌آفرین و محور معنویت باشد و باید در جهت تحول‌آفرینی محور معنویت را در خود تقویت کند.

وی به دو جهت‌گیری مهم از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: جهت‌گیری اول ما باید این باشد که باکسانی که عافیت‌طلب هستند و روحیه مبارزه با استکبار را ندارند وازانقلابی بودن خود استعفا داده‌اند باید مبارزه کرد و در اتخاذ تصمیم‌گیری آنها را دورنگه داشت، حتی درهرمقامی که هستند.

حجت‌الاسلام ترابی در مورد جهت‌گیری دوم ازنظر مقام معظم رهبری نیز گفت: در مبارزه با استکبار اگر لحظه‌ای آنها را آسوده بگذاریم، آنها ما را آسوده نخواهند گذاشت پس باید بسیج و بسیجی ضربه زدن و داشتن روحیه مبارزه‌جویی به همه جهاتی که امکانش هست را به‌عنوان پیشگام در مبارزه موردتوجه قرار دهد و این آمادگی را در خود ایجاد کرده و آن را توسعه دهد.

در این جلسه که با برنامه‌های متنوعی ازجمله طنز و اجرای گروه موسیقی ارتش همراه بود از حجت‌الاسلام احمد نظری مسئول سابق دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار