معاون سیاسی سپاه لرستان:

عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، عربستان را به لرزه انداخته است

معاون سیاسی سپاه لرستان گفت: عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، عربستان را به لرزه انداخته است.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۵۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، صادقی در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه علمی کاربردی لرستان که با موضوع نفوذ از دیدگاه رهبر معظم انقلاب برگزار شد، با بیان اینکه دشمن تلاش می کند که با تغییر گفتمان مقاومت و جایگزینی گفتمان همسو با نظام سلطه جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند گفت: امروز عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا یمن، و نیجریه را درنوردیده است و حتی عربستان را به لرزه انداخته است.

وی در ادامه به خطر نفوذ عناصر دشمن در ارکان نظام از جمله مجلس اشاره کرد و افزود: نفوذ عناصر دشمن می توان به مانند موریانه پیکره نظام را از هم فرو بپاشد.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه نفوذ دشمن به صورت خاموش و در قالب فیزیکی و متافیزیکی صورت می گیرد، گفت: نفوذ فیزیکی همان است که در افراد جامعه و حاکمیت تاثیر می گذارد و نفوذ متافیزیکی یعنی نفوذی که بر اعتقادات و افکار تاثیرگذار است.

صادقی با بیان اینکه نفوذ متافیزیکی همان نفوذ فرهنگی است و اهمیت آن نیز از نفوذ فیزیکی بیشتر است اظهار کرد: در واقع نفوذ فرهنگی هم بر روی افراد منفعل اثر می گذارد و هم افراد انقلابی را به صورت نامحسوس تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: تنها مکتبی که می تواند ارزشهای لیبرال دموکراسی را به چالش بکشد اسلام است و با این حال امروز مشکل غربی ها با بنیاد اسلام گرایی نیست بلکه خود اسلام است.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دشمن، اسلامیت انقلاب را خطرناک ترین تهدید برای خود می داند؛ از این رو به این نتیجه رسیده اند که اگر می خواهد با انقلاب اسلامی مبارزه کنند باید ریشه دین را بزنند.

صادقی از ولایت فقیه به عنوان یکی دیگر از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی نام برد و گفت: پیوستگی مردم با انقلاب، ولایت و رهبری موجب اقتدار نام شده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار