یادواره شهید ، حاجی‌حسنی و سردار شهید روزبه هلیسائی و شهدای روستای چلدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۶۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در این یادواره که با حضور پرشور مردم ولایت مدار و بسیجی برگزار شد اظهار کرد: کسانی که به دنیا وابستگی و دل‌بستگی دارند نمی‌توانند بفهمند که شهدا زنده و ناظرند، و نزد خداوند به بالاترین درجه می‌رسند.

راه‌خدا صفری افزود: شهدای حرم ندای " هل من ناصر ینصرنی" را به بهترین وجه که هدیه کردن جان خویش است به حضرت زینب (سلام‌الله علیها ) زیبا پاسخ دادند و سخنشان این است ای زینب اگر عباس نیست که امروز از شما پاسداری کند ما همه عباس توایم و از حرم اهل‌بیت پاسداری می‌کنیم.

وی با تأکید بر خواندن وصیت‌نامه شهدا خاطرنشان کرد: باید به وصیت‌نامه شهدا عمل کنیم چراکه اگر شهدا نبودند امروز کشور ما هیچ عظمتی نداشت.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: مردم با اتحاد می‌توانند جلوی نفوذ دشمن را بگیرند مردم با حفظ حجاب و بپا داشتن نماز اول وقت به وصیت‌نامه شهدا عمل می‌کنند و جلوی نفوذ دشمن در کشور را می‌توانند بگیرند.

صفری در ادامه سخنانش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) عنوان کرد: ما در آستانه دو روز سرنوشت‌ساز قرار داریم ، یوم‌الله 22 بهمن و دیگری روز انتخابات که مردم باید باشعور و شور در این صحنه حضور پیدا کنند.

ارسال نظرات