خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم گفت: راهپیمایی 22 بهمن و اعلام انزجار از استکبار جهانی در واقع محافظت از اکسیر مقاومت در جهان است.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۷۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

حجت الاسلام سید رضا عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ابراز داشت: استقلال ملی از دستاوردهای بزرگ انقلاب ماست که نشانگر عظمت آن نیز می باشد.

وی با اشاره به لزوم قدردانی از نعمت استقلال افزود: شکر نعمت انقلاب و پاسداشت فضائل و ارزش های آن، منوط به شناخت و حفظ راه امام(ره) و آرمان های بلند ایشان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی ادامه داد: تحقق اسلام ناب محمدی(ص) یکی از اهداف بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی بود که بیداری اسلامی امروز در جهان اسلام، از نتایج و ثمرات و برکات آن محسوب می شود.

وی افزود: موج بیداری اسلامی در جهان دشمنان کینه توز اسلام را سخت به تکاپو واداشته و در پی آن اقدام به ترویج اسلام هراسی و ایران هراسی نموده اند.

عظیمی تاکید کرد: امروز ملت باید این حرکت های مذبوحانه استکبار جهانی بخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی را رصد نموده و اکسیر موفقیت را که همان روح مقاومت جهانی است، در تمام عرصه‌ها حفظ نماید.

وی خاطرنشان ساخت: باید در تمام صحنه های انقلاب قویا حضور داشته و برای تداوم آن، مجاهدت کنیم، بخصوص در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند حضور انقلابی و بابصیرت خود را نشان دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قم تاکید کرد: با فرستادن نمایندگان متعهد به ولایت و دلسوز برای انقلاب، مشت محکمی بر دهان بدخواهان این نظام خواهیم زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها