مزمان با دهه مبارک فجر مراسم عصر شعر انقلاب با حضور بسیجیان و عموم خواهران در پایگاه حضرت معصومه (س) بیارجمند برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۸۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،همزمان با دهه مبارک فجر مراسم عصر شعر انقلاب با حضور بسیجیان و عموم خواهران در پایگاه حضرت معصومه (س) بیارجمند برگزار شد.

در این مراسم که فرمانده حوزه مقاومت فضیلت بیارجمند نیز حضور داشت تعدادی از شاعران اشعار خود را در وصف انقلاب اسلامی و امام راحل قرائت کردند.

جشن برزگ انقلاب در روستای قلعه بالا
جشن بزرگداشت سی وهفتمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی در مسجدصاحب الزمان (عج) قلعه بالا و به همت پایگاه های یاسر و حضرت رقیه(س) برگزار شد
.

اجرای تواشیح، سرود، دکلمه ،پخش کلیپ از فعالیت های پایگاه های یاسر و حضرت رقیه(س)و نمایشگاه های صنایع دستی و محصولات کشاورزی و پخش بسته های فرهنگی از مهمترین برنامه های این مراسم بود.


برگزاری مراسم شب شعر در بیارجمند

به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران مراسم شب شعر درمسجد ملا زینب شهر بیارجمند به همت پایگاه سیدالشهداء و حوزه مقاومت مالک اشتر و ستاد دهه فجر برگزار گردید .

در این مراسم چند تن از شاعران شهر اشعار خود را در وصف انقلاب و ولایت ارائه دادند و درپایان از فعالان مسجد توسط پایگاه سیدالشهداء تقدیر به عمل آمد.

برگزاری مسابقات فوتبال دستی در روستای رضوان

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات فوتبال دستی بسیجیان روستای رضوان در کانون فرهنگی هنری مسجد جامع برگزار شد.

ایجاد شور و نشاط در بین بسیجیان و همچنین افزایش اتحاد و کار گروهی بین نوجوانان و جوانان از مهمترین اهداف این مسابقات بود.




ارسال نظرات
پر بیننده ها