خبرهای داغ:
با حضور آیت‌الله نوری‌همدانی

پیکر "شهید عبدالصالح زارع" شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

مراسم تشییع پیکر شهید عبدالصالح زارع شهید مدافع حرم با حضور آیت‌الله نوری‌همدانی مرجع تقلید شیعیان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۸۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عبدالصالح زارع عصر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

آیت‌الله نوری‌همدانی مرجع تقلید شیعیان،حجت الاسلام و المسلمین اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه استان، حجت‌الاسلام و‌ المسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس‌، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس‌، فرماندهان سپاه استان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

پس از برگزاری مراسم تشییع از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان نماز میت را بر پیکر پاک شهید زارع اقامه کرد و پیکر مطهر این شهید تا گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تشییع و در قطعه 22 شهدای مدافع حرم خاکسپاری شد.

مراسم بزرگداشت شهید زارع امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدا برگزار می‌شود.

عبدالصالح زارع از پاسداران سپاه استان مازندران بوده که در جریان عملیات اخیر آزادسازی دو شهر نبل و الزهرا(س) در سوریه به شهادت رسیده است و طبق وصیت خودش در قم به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار