خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: باید انتخاب با شعار ولایتمداری رابطه مستقیم داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۸۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام علی سعیدی شاهرودی امشب در یادواره شهدای فجر آفرین شهرستان گنبد کاووس و 514 شهید این شهرستان به اهمیت حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: اعتماد به معتمدین موضوعی است که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود در انتخابات مطرح کردند و فرمودند« من آن جایی که پای جبهه‎ها اگر افرادی می شناسم بر اساس شناخت و آنجایی که نمی‎شناسم نگاه می‎کنم چه کسایی به آنها اعتماد کردند و بعد به آنها رای می‎دهم»

وی تصریح کرد: مردم با آرای خود نمی‎توان بگویند که 2+2 می‎شود 5 و با رای مردم نمی‎شود بگوییم آب در 4 در جه زیر صفر یخ بزند چرا که خداوند متعال استانداردها را مشخص کرده و این استاندارهای الهی با رای مردم قابل تغییر نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شریعت ما دینی است، گفت: اگر صد میلیون نفر رای دادن شراب حلال است حلال نمی‎شود.

حجت الاسلام سعیدی یادآور شد: حق حاکمیت از آن خدا است اما قدرت حاکمیت در اختیار مردم است و مردم قدرت دارند نه حق حاکمیت.

سعیدی با بیان اینکه خدا در قرآن می‎گوید که اگر قدرتی که دارید در اختیار حاکم الهی قرار دهید وگرنه نابود می‎شوید، بیان داشت: مقام معظم رهبری بارها می‎گوید استحکام درونی نظام، اقتصاد مقاومتی و از طرفی می‎گوید مسائل هسته‎ای را از غربگرایی جدا کنید و اما برخی افراد چیزهای دیگری می‎گویند و ما باید بیندیشیم امروز چه تصمیمی‎باید اتخاذ کنیم که ولایتمدار واقعی باشد.

وی بیان داشت: امروز در دیدارها با مقام معظم رهبری و یا وقتی یاری از مقام معظم رهبری در مکانی حضور پیدا می‎کند مردم شعار می‎دهند که« ما همه سرباز توایم..» و امشب نیز این شعار سر داده شد و ما به فال نیک می‎گیریم اما باید انتخاب ما با این شعارها رابطه مستقیم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: وقتی می‎گوییم « این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» باید سر صندوق رای تحقق پیدا کند و ما وظیفه داریم با خود بیندیشیم که اگر در زمان انتخابات فردی را انتخاب می‎کنیم تا چه میزان معیارهای انقلاب اسلامی را دارد.

سعیدی به انتخاب نمایندگان مجلس ششم اشاره کرد و گفت: ببینید مجلس ششم چه بر سر انقلاب آورد کسانی که می‎خواستند جام زهر را بنوشند.

وی با بیان اینکه در انتخابات وظیفه ما انجام تکلیف است، ابراز داشت: زمانی که همه مردم و همه خواص یک دست تحت امر رهبری هستند یک تکلیف داریم و زمانی که جریان‎ها متفاوت است و یک جریانی می‎گوید ما خودی و غیر خودی نداریم و همه خودی هستند و یک جریان دیگر می‎گوید خودی و غیر خودی داریم و در حالی که یک جریان می‎گوید 88 فتنه بود و جریان دیگر آن را سوء تفاهم می‎داند که بر طرف شده است وظیفه دیگری داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: اگر یک جامعه یک دست نیست باید بیندیشیم که جبههای که از ولایت و رهبری سخن می‎گوید و حمایت می‎کند چه کسی است.

سعیدی با بیان اینکه با سه اسلام تکفیری، سکولاری شده، اسلام شیعه افراطی رو به رو هستیم، خاطرنشان کرد: شرایط ما شرایط ویژه و حساسی است و حضور مردم مهم و تعیین کننده است.

این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده باید در پای صندوق‎های رای تحقق پیدا کند

وی با بیان اینکه این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده باید در پای صندوق‎های رای تحقق پیدا کند، گفت: هیچگاه شرایط چیدمان حق و باطل مثل امروز نبوده است به گونه‎ای که مقام معظم رهبر فرمودند تمام اسلام در برابر تمام کفر قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه با بیان این گستردگی هجمه بر علیه اسلام در گذشته نبوده است، یادآور شد: امروز برای ما که رهبری انقلاب اسلامی در برابر جبهه کفر، شکر ، نفاق و ارتجاع منطقه قرار دارد برای توجه به تکلیف بسیار حائز اهمیت است.

سعیدی خاطرنشان کرد: هر امت و هر قومی در هر زمانی که زندگی می‎کند با توجه به محتویات زمان و شرایطی که در آن دوره قرار دارد تکلیف برای آنها مشخص می‎شود.

وی با بیان اینکه امروز باید بیندیشیم که نقش ما در احیای اسلام چی بوده است، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ادعای شیعهگری نکرده و از اسلام ناب دم می‎زند اما می‎بینیم که عربستان در خدمت آمریکا قرار گرفته و شعار کشتن اسلام نبوی را سر می‎دهد و دشمن را اشتباه می‎پندارد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها