جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: جمهوری اسلامی ایران سدی محکم در مقابل زورگویی و دسیسه های مستکبران و دشمنان جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۸۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمود الله‌مرادی،جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان امروز، 21 بهمن ماه در آیین پاسداشت دهه مبارک فجر در کتابخانه شهید مطهری سنندج اظهار داشت: انقلاب اسلامی حقیقتی است که امروزه صدای آن به تمام جهانیان رسیده و صرفا منوط به داخل کشور نیست.
وی با تأکید بر اینکه انقلاب ایران اسلامی پرچم دار توحید در مبارزه با ظلم و ستم است، افزود: از اوایل انقلاب تا کنون دشمنان از تمام حربه‌ها و توطئه‌های خود برای براندازی این انقلاب استفاده کردند اما در سایه رشادت‌های شهدا و دلاورمردی‌های ملت ایران و رهبری مقام معظم رهبری موفق به براندازی انقلاب نشده و نخواهند شد.
الله‌مرادی دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور بزرگترین لطف الهی به ملت ایران است، عنوان کرد: امروزه بیداری اسلامی در جهان ریشه در انقلاب عظیم اسلامی ایران دارد که روز به روز در حال فراگیر شدن در جهان است.
وی گفت: به برکت خون شهدا با رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های همه جانبه مردم ایران اسلامی بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب به عنوان کشوری مستقل در جهان راه پیشرفت در عرصه‌های علمی و فن‌آوری را طی می‌کند.
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اعلام کرد: پیروزی انقلاب اسلامی شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را تحقق بخشید و کشور را از یوغ تهاجم مستکبران و استعمارگران پاک کرد.
وی با بیان اینکه اگر کم و کاستی هایی وجود دارد ربطی به انقلاب و اسلام ندارد، افزود: انقلاب اسلامی ثمره رشادت ها و ایثارگرهای ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب است.
الله‌مرادی با اشاره به جنگ نرم دشمنان عنوان کرد: امروز هیچ کشوری توان جنگ سخت با جمهوری اسلامی ایران را ندارد به همین دلیل دشمنان برای ضربه زدن به این انقلاب مردمی به جنگ نرم روی آورده اند.
وی یادآور شد: مسئولان و مردم باید به مقابله با جنگ نرم دشمنان برخیزند و اجازه نداهند ارزش های اسلام و انقلاب دستخوش دسیسه ها دشمنان قرار گیثرد.
گفتنی است؛ در ادامه این مراسم با مشارکت کتابخانه‌های عمومی و ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از تعدادی از شرکت کنندگان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات